Hands-on: Grand Seiko SBGN001 GMT

Wat een super review! :smile:
Mooi verhaal, leerzaam en heel grappig geschreven. En bij elk onderwerp een super strakke foto die daar over gaat! Heel mooi en veel plezier met de NA. :+1:

2 likes

Leuk verhaal, man! Mooi mooi. Ik zit naar de blauwe te loeren.

Ik hoor niet alleen wat je zegt, ik voel met je mee. Maar gelukkig zijn er banden te vinden. :slight_smile:

Ik hoor wederom wat je zegt. Maar nee.

Kiek 's hoe afleesbaar!

Op papier is de mijne 3500 ballā€™n, en doar zit gain GMT bie. Worth it? Absoluut. Dat ding is de modderfokking eindbaas van alle wijzerplaten en wijzers, iets wat je zelf ook al aangeeft.

Ik ben echt om. En dan heb ik het nog niet gehad over de statig en solide tikkende secondenwijzer die er gewoon, eh, anders uitziet in beweging dan zoā€™n beetje alle andere quartz die ik ooit in handen heb gehad.

Wil ik nog een GS GMT? Absoluut. Het jeukt dankzij jouw verhaal nog meer. Of wil ik een Citizen Chronomaster in het wit? Dat jeukt ook nog steeds.

Maar high end quartz is de shit. Daar schaam ik mā€™n eige niks nie veur.

6 likes

Dank voor deze review! Het is een fantastisch horloge, geniet ervan

1 like

Alleen qua aanschafprijs wellicht @Selie

Proficiat, complimenten voor de uitmuntende fotografie. :+1:

1 like

Wat een mooi verslag. Deze GS is niet mijn smaak, maar er komt zeker een GS.

1 like

De quartzkristallen in Seikoā€™s trillen 32768 keer per seconde, iets meer dan 32 kHz. Hoog genoeg om het niet meer te kunnen horen piepen. Een IC deelt deze frequentie een aantal keer om op 1 Hz uit te komen.

Verder een goed artikel. Ik wil er nu ook een namelijk :slight_smile:

2 likes

Bedankt voor het delen.
Mooie review en dito fotoā€™s.

1 like

Man man, wat een mooi horloge!
En een heerlijk te lezen review met prachtige fotoā€™s.

1 like

Prachtig.

1 like

Toffe klok en het verslag leest lekker weg. Thanks voor het delen!:+1:

1 like

Prachtige review, heb het met plezier van begin tot eind gelezen. Dank voor het delen en veel plezier met dit fraaie horloge. :+1:

1 like

Bedankt hoor, daar gaan mā€™n plannen zonder GSā€¦:roll_eyes:

4 likes

Zaterdagochtend wakker worden, horloge omslingeren, bakkie erbijā€¦en eens zien of er nog iets interessants te zien is op HF. Ach een nieuwe review van Dennisā€¦thatā€™s all.

Heerlijk wat een top review weer @Zulu en jouw fotoā€™s zijn altijd geweldig :ok_hand:

Zoā€™n Seikootje is toch best leukā€¦

:+1::+1::+1:

3 likes

You had me at kanariepiemelgeelā€¦

Leuk stuk, toffe fotoā€™s en ben stiekem wel onder de indruk van de afwerking.

:+1:

2 likes

Gefeliciteerd! Wat een mooi horloge! En heel leuk geschreven!

1 like

Prachtige fotoā€™s en een grappige en goede review!

1 like

Jawel, de ā€œgewoneā€ 9F doet 10 seconden per jaar. De nieuwe 9F86 5 seconden. Dat stuk ging nog over het oude 9F kaliber.

@Fate_Amenable_To_Change wat omschrijf je dat weer zoals alleen jij dat kan :joy::+1:

@gerard1970 ik zie wat je schrijft, maar ik heb er geen verstand van dus ik geloof je direct :sweat_smile:

@all bedankt voor jullie reacties! :kissing_heart:

1 like

The master doet het weer hoor! Gave review weer! Klasse!

Wat een wervelende (en een beetje OCD) humoristische review. Echt heel erg leuk om te lezen. Zelf ben ik echt helemaal weg van mijn SBGN007 maar die van jou is ook top.