Hands-on: Grand Seiko SBGN001 GMT

Grandioos horloge en geweldige review!

Ik ben om, ook omdat ik nog geen kwarts GMT en überhaupt een Grand Seiko in mijn collectie heb. Dit is een ideale combinatie voor mij!

maar natuurlijk zijn ze nu nergens meer te krijgen. Als er iemand nog een tip heeft waar ik er eentje kan krijgen (voor list prijs natuurlijk) of als er iemand alweer afstand wil doen van zijn exemplaar dan hoor ik het graag :grin:

2 likes

04:17 uur gelezen tijdens flesje geven aan de verse baby: Een keer niet in slaap gevallen. Mooi!

3 likes

Een goed verhaal ,mooi horloge en schitterende foto"s .

1 like

Bij Brunott in Rotterdam hebben ze er nog twee:

De laatste heb ik zelf ook daar gehaald:

Mocht je er naar toe gaan, doe ze de groeten. :wink:

3 likes

Solojapan :wink:

Die kan ze gewoon leveren , tegen een zeer schappelijke prijs.

2 likes

Ook dat, inderdaad. :slight_smile:

1 like

Mooie review en een geweldige Grand Seiko! Mooi die gele accenten en de wijzerplaat is ook fenomenaal! :star_struck:

1 like

Als hij de 001 zoekt dan word het lastig om deze onder list te vinden. De overige modellen zijn nog goed verkrijgbaar.

Solojapan is goedkoper dan welke juwelenboer dan ook, in vergelijking met hem heeft Brunott een fijne marge.

2 likes

Ik twijfel zelf nog steeds. de 003 heeft een mooie zwarte datum aanduiding, maar de wijzerplaat van de 005 :drooling_face:

Alleen die witte datum aanduiding… :frowning:

Tja ik ben helaas wel echt op zoek naar die 001. SoloJapan heb ik al geprobeerd die heeft hem niet. Hij heeft wel een gebruikte voor € 4200 maar dat laat ik even passeren. Misschien dat ik toch voor de 005 ga. Ik zal er nog even een nacht je over slapen… de 009 doet het niet voor mij helaas…

3 likes

Helemaal eens, op de Limiteds krijg je in NL sowieso weinig korting.

1 like

Was bij mij ook wel een dingetje maar irl valt dat reuze mee.

Well, bij mij weet je het maar nooit. Kan hem zomaar opeens zat zijn :joy:

1 like

De blauwe is ook piekfijn!

Heerlijke review trouwens!

8 likes

Zit ik hier nu gewoon stilletjes verliefd te worden op een quarts horloge? Haha! Heel mooi geschreven en schitterende foto’s. Kende deze GS niet, dus bedankt voor het wakker schudden. Mag ook op het lijstje… Zucht… :wink:

1 like

Proficiat, en prachtig geschreven met de nodige knipogen! Dank daarvoor!
Geniet van deze mooie aanwinst!

Grtz. Erik

Lig ziek in bed met longontsteking dus tijd om veel te lezen.
Heel mooi geschreven ik denk dat ik ga liefhebber ben geworden door je leuke geschreven verhaal veel plezier met deze topklatser

2 likes

Dank je wel voor het delen.
Mooi en leesbaar review.
En schitterende foto’s.

1 like

Al?

1 like

Mwoah. Er zijn nog minstens 4 wachtenden voor u…

SX425

:smile:

1 like

Get back in line

covent-garden-2_3044065c

3 likes