Hands-on: Marine Nationale straps

Heurluk! :ok_hand::beers::grin:

1 like

Heb verdikkeme net gezegd dat ik dat elastiekje van Sinterklaas krijg. :see_no_evil:. Nog even 2 weken houtje bijten :rofl:

2 likes

Derde van Erika net gevonden onder de mand van onze hond in de gang.
Heerlijke banden.
Morgen een foto :slightly_smiling_face:

2 likes

Herkenbaar. Ik vond zojuist 8 Erika’s op de kattenbak. Hier een foto:

8 likes

Liggen die nu naast de sombrero van de kat?

3 likes

Weet je zeker dat dit de goede link is?

Ik krijg een “Oops, an error occurred.” in beeld. Kan ook aan mij liggen hoor, ik ben niet ingelogd op Insta. Heb ook geen account trouwens …

Mja. Ik denk dat je IG moet hebben om het af te kunnen spelen.

Edit:

3 likes

Dank je wel! Leuk filmpie … :ok_hand:

Best ook nog wel veel handwerk en eigen machinerieën trouwens. Verklaart toch ook voor een deel de prijs dezes, die iedereen altijd zo belachelijk hoog vind enzo. Lekkere kaaskop die Erika, ze is leuk.

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Hier net een cheapestnatostrappert op de Rado gedumpt… noem me een cheapestwappie maar hou van die banden! €5 met BF en qua looks en comfort helemaal dikke prima. Let wel, de andere merken nooit geprobeerd dus referentiekader is lekker smal haha! Sorry @Zulu :man_shrugging:t2:

4 likes

Als je dit goed vindt gaat er echt een wereld voor je open als je een Erika’s hebt geprobeerd.

2 likes

Ik zat stiekem naar Crown & Buckle te kijken, maar Erika is de grail so it is said :1st_place_medal:

Je weet niet wat je mist :full_moon_with_face:

5vac77

Jouw Rado verdient beter :kissing_heart:

8 likes

Daar mag eigenlijk best zo’n soepele vintage groene MN strap op, maar dit lijkt een 37mm Captain Cook, die is voor 18mm banden geschikt denk ik?

1 like

Mooi filmpje.

Deze kwam ik net ook tegen. Een stoffen strap fabriek van tudor.

3 likes

Dit is inderdaad de 37mm, past 19mm op!

Niet zozeer vintage groen, maar deze van Erika vond ik wel lekker:

1 like

Wil hier niet het topic bevuilen :laughing: maar de banden van watch stew.ard zijn naar mijn beleving kwalitatief nog iets beter . Handgemaakt in de USA dure verzendkosten maar uiteindelijk toch nog goedkoper uit .
Plus een voordeel dat je geen stof onder je horloge hebt en deze dus mooi plat op de pols ligt .

8 likes

Is idd een voordeel dat het comfortabeler is, maar de veiligheid bij een defecte springbar is wel weg :balance_scale:

3 likes

Klopt helemaal , ligt eraan waar je voor kiest .
Je kan deze ook zo monteren dat je wel 1 laag onder je horloge hebt dan heb je die veiligheid dus wel .
Net nog weer even op de site gekeken maar een hoop is wel telkens uitverkocht :unamused:

2 likes

Dat is een probleem dat me ook al opgevallen is. Valt dat haakje van de sluiting wat mee? Op foto lijkt het veel korter dan dat van Erika.

Uiteindelijk maken ze ook een versie die wel gewoon zoals een Erika zit, dus dat is geen probleem.