Hands-on: Marine Nationale straps

Klopt helemaal , ligt eraan waar je voor kiest .
Je kan deze ook zo monteren dat je wel 1 laag onder je horloge hebt dan heb je die veiligheid dus wel .
Net nog weer even op de site gekeken maar een hoop is wel telkens uitverkocht :unamused:

2 likes

Dat is een probleem dat me ook al opgevallen is. Valt dat haakje van de sluiting wat mee? Op foto lijkt het veel korter dan dat van Erika.

Uiteindelijk maken ze ook een versie die wel gewoon zoals een Erika zit, dus dat is geen probleem.

Heel erg prettig maar je moet wel opletten dat je de juiste uitvoering besteld. Ik heb er twee uit de mishap serie, veel minder elastisch ook dan een MN.
Een echte MN heb ik overigens ook en ook die is erg prettig, watchgecko ook gehad maar dat is echt duidelijk kwalitatief veel minder.

1 like

Misschien een domme vraag maar zie vaak bij deze Straps dat de sluiting aan de zijkant van de pols zit, ipv onderaan. Klopt dat en is dat niet oncomfortabel?

Idem. Mishaps zijn stugger en bweegt minder soepel door de hardwarer. als je de strap wat losser wil dragen schiet het haakje (korter dan bij Erika’s) wel eens los.

1 like

Ja, heb ik ook en dat vind ik niet vervelend zitten. Ze zijn soms lastig vast te haken en als je de sluiting dan op de zijkant van je pols hebt gaat dat gemakkelijker is mijn ervaring. Je kunt dus met wat kleine marge zelf ook nog een beetje schuiven met waar je de sluiting wil dragen.
Zoals al vaak genoemd zijn die Erika’s top notch!

1 like

Meer oefenen op je vriendin / vrouw, het is net een BH sluiting.

4 likes

Dat doen we met 1 hand he. Dé vinger en de duim. :sunglasses:

3 likes

Touche! :rofl:

2 likes

Dank je! Heb nu een goedkope paratrooper en dan heb je dat niet, maar twijfel nog steeds om een keer een echte te kopen :wink:

Ah de Jaquard weeftechniek. Ik moet die FXD ook eens proberen.

1 like