Hands-on: Marine Nationale straps

@blauwbeer, ben jij dat?

5 likes

Nee, ik ben Jeroen. Even m’n waardering uitsprekend voor de strapreview, want daar zit duidelijk een hoop werk in.

2 likes

Was ‘intern’ geintje. Ja deze review is meesterlijk. Ik refereer er graag aan.

Aha! Sneup al een tijdje rond, maar ben nog m’n weg aan het vinden. Ging dus ‘whoosh’ over het hoofd


1 like

:grimacing::kissing_heart:

Dat gezegd hebbende: incoming


Veur d’n deze

En (met rugnummer)

Voor d’n deze

En

Voor d’n deze

Erika heeft een goede dag :joy:

14 likes

Van die Nomos met MN ga ik terstond Homer Simpson-achtige slobber geluiden maken. Kwijl kwijl

Is dat een nieuwe Club, of een oudere LE? Ik had deze niet eerder gezien, en vind die kleurencombinatie met de grijze subdial prachtig.

1 like

Nee dit is een nomos watch club limited. Was twee weken te koop. Wordt in september geleverd geloof ik.

1 like

Ah. Dat soort dingen moet ik toch beter gaan bijhouden. Aan de andere kant scheelt het weer in de portemonnee, en minder last met kiezen 's ochtends

September, da’s wel leuk, net zo ver weg dat je kunt voorgenieten zonder dat het echt weer lang wachten wordt.

1 like

Verhelderend! €75 is dus wel wat over de top ondanks de goede kwaliteit. Geweldig duidelijke review!

1 like

Dank voor deze top koopgids. Het wordt een Erika voor de nieuwe FXD. Had ik het topic maar gelezen voordat ik vanochtend een Nato bestelde
 :rofl:

1 like

Trident met witte of grijze centerline? Anyway, Erika rocks. Best wel een fanboy hier dankzij ome @Blufkakel :sunglasses::ok_hand:

1 like

Die er zelf maar niet aan kon wennen. :joy:

1 like

Trident, grijs, bead blasted. Tenzij je er een ander idee over hebt :slightly_smiling_face:

Vlaggetje misschien :roll_eyes:

1 like

De vintage groen/geel van Erika doet het prima, dit is het resultaat van 5 jaar ongeveer 3 of 4 dagen per week dragen (zwarte stiksel zelf aangelegd, niet netjes, maar 1 gang linnen leek me net na de aankoop niet voldoende).
Echt voorzichtig ben ik er niet mee.

5 likes

Dikke prima, had ik ook gedaan. Of een Mirage met blauw streepke. Beide, wellicht.

Overpiced bullshit :joy:

1 like

Vat deze hobby aardig samen


3 likes

Ik ook niet. Ik heb een Erika, een Steward en 3 Nick Mankeys (en 1 in bestelling). Wel duidelijk waar de voorkeur naar uitgaat. :grimacing:

Ik blijf klooien met die sluiting. Ook op de Steward maar die is zelfs nog stugger.

3 likes

Beide, Incoming :ok_hand::blush:

1 like

Zo waar :joy:

Dat is de leeftijd Nils :sunglasses::kissing_heart:

Nois, een hobby mag geld kosten :joy:

1 like

Hobbits, hobbits
?​

1 like