Hands-on: Seiko SARB017 (Alpinist)

Hij doet het gewoon! Fantastische review weer waar veel mensen wat aan hebben.
Mooie banden heb je er bij :+1:
Ik kijk uit naar de volgende!

2 likes

Hirsch Terra Artisan

5 likes

Ik weet niet of het jou is opgevallen maar er ligt een haaientepel naast je SARB. :hushed:

3 likes

:joy: :smile:

Mooie hands-on! Helaas is deze Seiko te klein voor mij, anders had ik er graag eens een geprobeerd.

:grin::joy::smiley:

Dikke :+1: Top review(s) en heel mooie klok. Geniet er nog lang van!

1 like

Vermakelijke tekst en een fantastische klok. Nooit geweten dat goud en groen als moeilijke combo wordt gezien, ik vind het te gek!

1 like

Mooie hands-on, mooie foto’s, thanks!!

1 like

5 likes

@Zulu Wat een prachtige, uitgebreide en niet vervelend om te lezen review. :+1:
En wat een mooie foto’s.

Wat de Solid Oyster betreft, ik heb die ook destijds gekocht voor mijn SKX bij Rob met de Seiko sluiting om het geheel af te maken.
Die band zit heerlijk.

Veel plezier met de Alpinist, het zal nooit mijn NA worden, ik zou eerder weer kiezen voor een SARB033.
Ondanks mijn vele plezier met de Breitling blijven die Seiko’s mij toch ook steeds de aandacht vragen.

2 likes

Wat is dit? Ik durf niet te googelen… :disappointed_relieved:

Nog eens een kans om de mijne te tonen! Iedere keer als ik er naar kijk, ben ik telkens weer een beetje verliefd.

4 likes

De NATO XT Sanchez, gold brown van Miros Time.

https://www.miros-time.de/nato-base-bänder/nato-xt/

Zie daar, hij staat er tussen.

:slight_smile:

1 like

Mooie hands-on! Met plezier gelezen en ik heb er een schuin oogje op. Zou hem wel eens in t eggie willen aanschouwen. Kom hem jammer genoeg niet tegen bij juweliers.

1 like

gaat ook niet gebeuren!
is een JDM

ik krijg hem volgende week!! kan niet wachten :smiley:

3 likes

Ah zo, en misschien ook beter anders weer te veel gemeengoed :slight_smile:
Al zwerft die wel bij vele liefhebbers rond in de westerse wereld heb ik het idee.

het is een soort must have

Als ik er tegenaan loop en het is opportuun maakt die een goede kans aan de pols te eindigen.

1 like

Uitstekend geschreven en vermakelijke doch kundige review!

1 like