Ik heb ook sinds relatief kort een sarx033, kan mij zeker vinden in de review top
En ben nog wel op zoek naar een leuk leren bandje erbij, valt niet mee aangezien er weinig voorbeelden online zijn te vinden, dank dus voor jouw fotoās
En gooi er ook maar bonusfotos in van mijn eigen Sarx
Ik flirt met de gedachte deze ook te gaan bestellen maar vraag me af hoe 'ie gaat zitten op mijn 17,5mm pols. Wat is jouw polsmaat ongeveer? En heb je misschien nog een frontaal wristshotje?
Klopt het dat de sluiting van dit model een stuk meer solide aanvoelt dan die van bijvoorbeeld een Turtle? Die laatste heb ik zelf en het sluitklepje op de sluiting - dat kleine klepje waar Seiko op staat - trilt/rammelt bij bijv. rennen en afwassen. Prima voor een horloge van E500 maar voor bijna 't dubbele hoop ik op iets stevigersā¦
Ik ben zoān debiel die iets koopt omdat het er mooi uit ziet, en vervolgens met veel afschrijving verkoopt omdat het toch niet mijn ding is. Door schade en schande weet ik nu precies wat voor mijn pols de ideale draagbare maten zijn. Het is exact dezelfde sluiting als in het filmpje. Passen mag in de regio Eindhoven, stuur maar een PB bij interesse.
Leuke review ! Het toeval wil (wel, toeval, ik had wel gezien dat daar GSāen te koop waren) dat ik onlangs in Lissabon aan het rondlopen was met mān Sarx033, en ik heb toen voor het eerst Grand Seikoās gezien in een winkel. Ik natuurlijk naar binnen, ik heb de modelletjes die ze hadden wat fijner bekeken.
Enne ⦠voor mij was de conclusie dat, gegeven het grote verschil in prijs, ik beter afben met mān sarx033. Ik zag namelijk nogal weinig verschil in kwaliteit. Toegeven, het was een kort bezoek, geen goed licht in de winkel maar toch ⦠er blijft het grote prijsverschil.
Heb je dat wel eens? Eenmaal in je hoofd, dat een specifiek horloge het veld mogelijk mag ruimen voor iets anders moois? Feitelijk is dit gewoon een subliminale up, heb ik van @anon50762135EV geleerd!