Hands-on: Seiko SARX033

ehmmm nee dat is 35 piek duurder dan nieuw, dat is me te gortig :upside_down:

3 likes

Gewoon de helft nu betalen en de helft volgende maand beloven maar pas over een half jaar betalen. Kan gerust

4 likes

Ik heb zojuist van iemand begrepen dat ik beter mijn huiswerk moet doen.

1 like

Daar reken ik maar € 8,60 voor.

de goedheid zelve

2 likes

of ik moet niet zo veel meer drinken op maandagavond

ik ben er al een tijdje uit, die prijzen

SARB was het toch? :upside_down:

1 like

1 like

Dan moet je wel echt een lekkere vriendin hebben wil je daarmee wegkomen!

1 like

Nu ik je oorspronkelijke en leuk geschreven review terug lees had je ook gewoon een Hamilton Navy Pioneer kunnen scoren in de 500-1000 Euro range met witte plaat en nautische look.

Rotfoto met telefoon van een paar dagen terug, maar toe maar. Voortschrijdend inzicht leert mij dat ik hitte-geblauwde metalen wijzers het mooist vind, anders moet je het niet willen. De Stowa is overigens ook mooier dan deze Seiko, en dat zit 'm wederom in de wijzers.

Tikje pessimistisch, gegeven de opbrengst van de SDGM. Ik doe een schatting op 500-550. Gewoon met 8-13 Euro verzenden. :slight_smile:

1 like

Zeer mooie verwoording van dit prachtig uurwerk.
Ik heb de SARX035 gehad en heb die was ook prachtig.

1 like

maar iets te groot voor je toch?

1 like

Het is inderdaad vreemd als ik nog wat oude foto’s bekijk lijkt die inderdaad een beetje te groot alhoewel de huidige Breitling dezelfde afmetingen heeft en die lijkt mij, zelfs op foto’s, beter passend.
Komt wellicht doordat de SARX een zeer grote dial heeft en kleine omranding?

dat denk ik ook

1 like

De drang naar een SARB of SARX is er wel weer maar bij de SARB is het glas weer iets minder dan die van de SARX.
Voor het uurwerk moet je niet twijfelen, dat is hetzelfde.

2 likes

Hoi Ryan, ik zou ook wel zo’n sarx033 willen. Vind ze best chique, en met mijn pols moet het kunnen. Misschien komt er een te koop hier binnenkort! Werkze!:slight_smile:

2 likes

Ja Harry, dat moet jou zeker goed staan.
Hadden we het destijds geweten hè…:wink:

1 like

Hahaha… inderdaad, zo gaan die dingen.:slight_smile: