heb jij even mazzel, ik kan regelen dat ik hem om heb als we de volgende bier meeting hebben waarin ik jou wederom probeer te verleiden de blauwe Squale te verkopen
Leuk geschreven, goed leesvoer!
Ja, idd 930 vers van de pers.
Best stevig
Da’s een fortuinlijk toeval!
Ik ben je naam even kwijt, mot je een pilsje van me?
lijkt idd veel value for the money. Alhoewel ik ze toch eerst eens in mijn handen wil gehad hebben voor ik nog wat koop. Foto’s zijn soms zo verleidelijk maar jou review lijkt me uit het hart te komen en waarschijnlijk zit het wel goed bij stowa.
Krijg bijna spijt dat ik van het weekend mijn Stowa Flieger heb verkocht aan een forumlid . Ik kan bevestigen: de lume van de Stowa is ongekend. Nadeel vind ik wel dat hierdoor de cijfers wat gelig lijken door de verf. Ik vind wit een mooier contrast met de dial.
Leuke review en veel plezier met het horloge.
Mooi hoor, zowel het horloge als de review. Ik ben al een tijd op zoek naar een mooie flieger en deze komt aardig in de buurt. Alleen de prijs houdt me nog even tegen. En inderdaad, het moet een handopwinder zijn.
Snotverdorie weer een horloge aan het lijstje toevoegen .
Toffe review van een gaaf horloge!
Gr.Wander
Wederom leuk gedaan. Ik heb niet zoveel met Stowa, maar des te meer met Damasko.
Ha! Dikke Bob…
Leuke review, mooie foto’s.
Gefeliciteerd met je nieuwe flieger, heel veel draagplezier.
Nee, ik vrees van niet. Sterker nog, nooit van gehoord.
Mooi, mooi, veel draagplezier,
Ah ok fair play Ik doelde specifiek op ‘mot je een pilsje van me’ uit de docu Foute Vrienden. Zeer de moeite waard als je 'm kunt vinden…
Excusi voor deze off topic…
Sinds je mooie review spookt dit model door mijn hoofd als aanvulling in mijn doos.
Alleen lijkt het op je foto’s dat het saffierkristal een beetje “flets” toont. Op internet las ik ook dat de AR coating aan de binnenkant niet zo bijzonder is. Hoe zijn je ervaringen met de weerspiegeling? Storend of valt het goed mee?
Halfjaar geleden zat ik met een Damasko in mn hoofd, maar jouw flieger heeft dat compleet verdrongen!
Afleesbaarheid is altijd afhankelijk van het licht. Op mijn foto’s zie je veelal de weerspiegeling van de witte bovengrond. De plaat is niet diepzwart maar matzwart, wat alles nog meer vertekend. Het glas is kraakhelder, en dat kun je goed zien als men naar de wijzers kijkt. Qua ar coating is me niets opgevallen in vergelijking met klokken uit een vergelijkbaar segment. Om je vraag volledig te kunnen beantwoorden kun je hem het best irl bekijken denk ik.
Bedankt voor de toelichting, het zal wel allemaal meevallen dan! Mijn Hamilton Khaki Pilot heeft geen AR en is echt een spiegel, vandaar de vraag.
Ik zal het er maar moeten op wagen dan alsk 'm echt wil. Feit dat je flieger nog niet op het blauwe gedeelte staat zegt ook al veel natuurlijk
Mooie review weer @Zulu! Net als met de SARX laatst nodigt ook deze weer uit tot onverantwoord uitgavenpatroon.