Hands-on: Stowa Klassik

Heb je hem nog wel?
De nieuwe ‘hands-on’ een Seiko diver geworden?

Ik verwacht dat’t de langverwachte hands-on van de Chronoris wordt? Ben benieuwd naar de plaatjes :blush:

1 like

Welke bedoel je? De Stowa en Oris heb ik nog. Zit nog te wachten op een stalen band, Oris was dicht tijdens de feestdagen.

@Rens64 geen idee, zal niet heel veel uitmaken denk ik.

1 like

Bedoelde de Stowa op de foto. Blijft een mooi horloge. :+1:

1 like