Heb je hem nog wel?
De nieuwe ‘hands-on’ een Seiko diver geworden?
Ik verwacht dat’t de langverwachte hands-on van de Chronoris wordt? Ben benieuwd naar de plaatjes 
1 like
Welke bedoel je? De Stowa en Oris heb ik nog. Zit nog te wachten op een stalen band, Oris was dicht tijdens de feestdagen.
@Rens64 geen idee, zal niet heel veel uitmaken denk ik.
1 like
Bedoelde de Stowa op de foto. Blijft een mooi horloge. 
1 like