Hands-on: Tudor Black Bay Fifty-Eight

2003 belde, hij wil zijn straattaal terug…

3 likes

Moet jij niet op het Leicaforum zijn, ouwe pensionado?

4 likes

Hilarisch en eensch. Dank. :clap:t2::clap:t2::clap:t2:

1 like

Leica kan ik mijn niet veroorloven. Ik zit op het wegwerpcameraforum. :upside_down_face:

Ho eens. Wie ben jij? Kennen wij elkaar? Hebben wij ooit geknikkerd? En zo ja, wie heeft er gewonnen? :wink:

2 likes

Top verslag :+1: zou er bijna eentje van gaan kopen maar toch staat die kroon me wat tegen en de rivet band.

1 like

Ide doe eens rustig. Je verziekt heel dit topic met je dronken gebral.

Wel zet je me aan het denken, waar is @Phoenix.bas gebleven? Is hij na dat 50,- fiasco verdwenen of neemt hij een HF rust? Zoals een zelfbenoemde HF grootheid voor hem?

7 likes

Haha. Drinking Donderday is jouw afdeling chef. :wink: Ik moet morgen gewoon werken. :smiley:

1 like

Daar hebben ze NATO en leer voor, Henk. Dat weet jij ook.

Ware het niet dat dit de absolute sub killer is. De juiste lugs, de juiste vorm, de juiste kleuren, ik ben eerlijk gezegd sinds de 62MAS heruitgave (veel te duur) en de Oris sixty-five niet meer zo enthousiast geweest over een zwart duikhorloge.

Hulde, hulde, driewerf hulde.

Die zou hij natuurlijk in een kleurprintje in de pouch mee kunnen leveren als HF-special. Da’s ook marketing.

Dat klopt. Ze zijn tof. Dankzij ome @HanDavinci heb ik er een waar ik blij mee ben, maar de portemonnee van ome @anon2889582EV is ook cool. Dat doet ie goed.

Tof! Leuk verhaal, excellente foto’s. Meer daarvan. En een cool horloge, welteverstaan. :+1:

1 like

Top verhaal @Zulu, dank je wel.:ok_hand:

En nogmaals dank, nu moet ik hem ook hebben…:roll_eyes:

4 likes

Ja maar faux rivet, vinnik nie mooi :disappointed_relieved:

3 likes

:joy:

Prachtige foto’s zeg Zululu! Ik heb de woorden tinderdate, rivetband en Jaquard uit de tekst onthouden :+1:t2: Je hebt me wat geleerd.

2 likes

5 likes

Gave klok en mooie post, enjoy :+1:

1 like

Waarom ligt je SMPC naast je urinaal?

8 likes

Jij kent mijn urinegang, dat gaat niet in zo’n glaasje

4 likes

Trouwens er even bij vermelden dat dit fantastisch is geschreven. Als de BB58 met evenveel enthousiasme is gecreëerd als dit stukje zit het met de kwaliteit wel snor :ok_hand:t6:

3 likes

Wow(!) …wordt altijd zo hebberig van dit soort fraaie foto’s, van zo’n mooie review. Klasse!
Erg fraai stukje huisvlijt @Zulu, dank je wel! :ok_hand:

1 like

:joy: vent

2 likes

Dit is nog een verslag, bedankt voor het delen.
je trakteert ook nog met prachtige foto’s
Gefeliciteerd met de prachtige Tudor.
Geniet er van.

1 like

Supergaaf verslag, Dennis!

Toch wel een beetje meer het ‘wauw’-gevoel gekregen dus? Goed om te lezen!

Veel draagplezier! :slight_smile:

1 like