Hands-on: Tudor Black Bay Fifty-Eight

Helemaal! Thanks!

1 like

Heerlijke review!!! Thanks!

1 like

Jammer dit verslag, want nu wil ik ook een bb58 :joy:

2 likes

chapeau, wat gaaf geschreven! En wat een goede en mooie foto’s!

Zou bijna de BB fifty-eight aan mijn collectie willen toevoegen na dit prachtige verhaal. Bijna!

1 like

Schitterend :heart_eyes::sunglasses::+1:

1 like

Prachtige review @zulu :ok_hand: geweldig gedaan :+1: klasse :ok_hand::ok_hand:

3 likes

Heerlijk, ik ben jaloers op je fototoestel & grafie.

1 like

Topverslag, dank! Weer een erbij op het to-do lijstje…

Maareh, ben stiekem nog meer benieuwd naar die GS!! Waar heb je die gescoord? Al verkrijgbaar in NL? Ik ga zaterdag sowieso even langs de Boutique.

1 like

Bij Solojapan via loting. In NL zijn er een paar, ik geloof dat Burger er een heeft, en de boutique zou hem moeten hebben. In ieder geval sinds januari dit jaar leverbaar.

2 likes

Wat een prachtig horloge en een mooi verhaal. Bedankt voor de foto’s. Jammer dat sparen voor mijn grail zo langzaam gaat :wink:

1 like

Prachtige foto’s :ok_hand:

1 like

Heerlijk verhaal! Top fotos!
En wat een mooi horloge!!

1 like

Echt een mooi duidelijk verhaal, duidelijke fotos. Zeer professioneel gedaan. Netjes!:+1:t2:

1 like

Thanks! Echt een goede uitgebreide review.:ok_hand:
En uiteraard ook van harte met een waanzinnig horloge.

1 like

Vloeken in de kerk maar wat zeg je wanneer iemand vraagt was dat voor mooi ding ?
Tudor
Was dat ?
Dochter bedrijf Rolex
Ooh :open_mouth: voor arme mensen ?
:woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2:

1 like

@Zulu je kan dit wel hoor! Lekker leesbaar met een goede dosis humor. We want more :+1:
Ga je de foto’s van de chick van @Taconew in off topic plaatsen?

1 like

Goed verhaal man! Maar kut, ik wilde m al… en nu nog veel meer ;-(

1 like

Prachtig verhaal over een nog mooier horloge Thanks :+1:

1 like

Top gedaan! In de top 5 van de verslagjes op HF! :+1: Mooie foto’s ook!

1 like

Haha ik dacht even een professionele review onder ogen te krijgen, totdat ik de woorden vette bierlichaam las, man man krijg ze niet meer van m’n netvlies verwijderd…maar erg leuk geschreven door een echte liefhebber zo te zien. Moet je iets mee doen, er zijn veel bladen en sites die dit niet zo kunnen.
Heb je de foto’s zelf gemaakt? Die zien er serieus goed uit. Althans als je ze niet vergroot :wink:
Heel veel draag plezier gewenst.

Trouwens een leuk detail die rode stiksels in je horloge poes van @Taconew… goeie combo.

2 likes