Hanhart Only

Grappig. Ben het lang niet altijd met hem eens, maar z’n video producties zijn prima en z’n stem is niet slecht. Hij neemt vaak ook de moeite om wat achtergrond bij z’n verhalen te zoeken. Dan zit hij niet met kalknagels in beeld horloges te filmen, hij schreeuwt niet, en z’n spreekritme is evengoed niet monotoon. Ik vind het dus een betrekkelijk fijne reviewer, als je de hubbub er om heen niet zo serieus neemt.

Ik vind hem bij de Monopushers een stuk beter ogen, bij sommige van de dual pusher chronografen vind ik het ook nog mooi, maar op de 417ES vind ik 'm als een lul op een drumstel slaan. En al helemaal de keuze om de onderste pusher de rooie pusher te maken. :slight_smile: Doe dan de bovenste. :slight_smile:

Correct, althans, ik heb er nog nooit eentje gezien.

2 likes

Specifiek over de 417

We guess that originally from Hanhart there was no red pusher. Still, we‘ve seen some cases with a red pusher. Either the cases have been exchanged or the pusher has been painted, we are not sure.

Die rode pusher heeft/had vooral nut bij een flyback, daar blijft de resetknop werkend indien de chrono loopt. Bij de meeste normale chrono’s is de resetknop losgekoppeld zodra de chrono loopt. Pas als ie is stopgezet, kan ie worden gebruikt om te resetten.

2 likes

That I have to give him. Hij haalt het verhaal achter het horloge of merk er vaak uitgebreid bij en laat z’n horloges ook prima in beeld komen. Alleen… die hele setting in die vrijgezellenkamer en die onbegrijpelijke intro’s met rollenspel via een rubberen dino …niet te doen. Z’n stem kan 'ie niks aan doen, maar trek ik door z’n manier van praten slecht.
Als ik TGV naast andere online reviewers zet dan doet hij het inderdaad een stuk beter dan de rest. Dat zegt dan weer veel over rest. Vooral dat schreeuwen, daar zou een zoekfilter voor moeten worden gemaakt. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dat zijn dan ook de delen die standaard overgeslagen worden. :slight_smile: Inderdaad, blaartrekkend. Dat ik maar nooit een man cave moge krijgen. :+1:

1 like

8 likes

Uiteindelijk de beste uitgave!

1 like

Ik trek het ook niet dat hij met een vulpotloot constant op het safier glas tikt om de punten op de dial te benoemen. Heb dan ook erg last van misofonie. En die explosies en zijn dino bij de intro … Oh boy :roll_eyes:

1 like

:laughing:

1 like

Dino in beeld ennnnn: klik.

9 likes

Weer een mooi plaatje.

Kun je iets meer vertellen over de lederen band?

1 like

Beide dik 40jaar oud. stopwatch van HanHart.

8 likes

De strap heb ik van WannahveStraps ,en die is te vinden op Facebook. Is gemaakt van tuig leder, gaat wel heel lang meegaan denk ik. In het begin was hij heel stroef , maar begint nu toch soepel te worden. Persoonlijk vind ik het een geslaagd geheel.

Prachtig!

1 like

Zeker die rode gloed die in de band lijkt te zitten. Zeer zeker een geslaagde combi!
FB doe ik niet aan overigens.

Ik ga mijn ErikasoriginalMN strap maar eens proberen. Tegen die tijd dat ik hem ontvang is het, wat mij betreft, te warm om een leren band te dragen.

1 like