Hanhart Only

Ik denk dat je daarmee de meest toegankelijke Hanhart te pakken hebt. Super cool ding.

Met 16,5 cm en een voorkeur voor klassiekere maatvoering moet ik inderdaad wel oppassen ja. Bovendien lijkt het wel een beetje een Dikkertje Dap (al helemaal aan de Bund)

1 like

Ik denk dat hij ook prima draagt zonder de bund onderkant :slight_smile: en dik op papier draagt niet altijd dik in het echt (ik heb ook een Sinn 356 gehad die ik wel vond meevallen :man_shrugging). Maar we gaan het zien, ben erg benieuwd iig!! Maar nog even een klein maandje wachten :grimacing:

12 likes

Oei oei oei :scream:
Damanie

Adv.waar mijn bovenstaande reactie op was is inmiddels verdwenen :+1:t2:

1 like

X-post

6 likes

Zal weer eens mijn enige Hanhart posten. Gekregen van een aardige collega omdat ik jarig was en iets met horloges had. :blush:

5 likes

iemand al de 39mm 417es binnen?

Zijn volgens mij nog niet uitgegeven? Ik heb er een op de eerste dag besteld maar geen verzendbevestiging gekregen. Ik heb ook nog niet elders gelezen dat ze al geleverd zijn volgens mij.
Stond overigens een lever tijd van 15-20 werkdagen bij.

Zag een paar reacties op social media vandaar. Wellicht zijn de Duitsers eerst :slight_smile:
Ook hier nog geen bevestiging van verzending

Maar wel besteld dus; op dit moment zijn ze niet eens meer te bestellen :slight_smile:

12 likes

Hier een YT video met de twee - 42 vs 39 - 417ES naast elkaar; https://www.youtube.com/watch?v=BKvwstBfQHE

4 likes

4 likes

Ik ga de vraag maar herhalen?! Iemand al iets vernomen?

Binnen! Weekje of 2

9 likes

Ik kreeg een bericht van Hanhart dat ze (na) volgende week verzenden. Ze vroegen me om de bestelling te bevestigen. Had mezelf op de geïnteresseerden lijst laten zetten, maar heb nu het idee dat Hanhart te vintage is voor mij, hoe cool ook… en toch twijfel :unamused: :upside_down_face:

Prima opgelost… Ik had een bruine bund besteld maar een zwarte gekregen.
De bruine is as we speak onderweg naar NL. De zwarte mag ik houden.

Mocht iemand de verschillen willen zien irl hoor ik het wel :smiley:

7 likes

Heb jij ‘m al binnen? Er werd blijkbaar vandaag een pakje van Hanhart bezorgd bij mij :partying_face: … helaas :smirk: ik ben pas vrijdag thuis…

En hoe bevalt ‘ie nu? Jij wachtte expliciet op de 39mm geloof ik toch?