Hanhart Only

Heerlijk ding! Zodra ik de bruine bund strap heb ga ik hem proberen zonder “lapje”. Geen spijt iig

1 like

Als iemand een ongedragen bund band wil overnemen… De bruine is te lang voor mijn pols :frowning: :smiley:

Crosspostje:

Op bund vond ik t mwoah… daarom nu op MN, meer straps in bestelling!

7 likes

Hou ons op de hoogte! Ben benieuwd en zelf op zoek naar een mooie afwisseling

2 likes

X-post

11 likes

Op splinternieuw canvas van Veblenist.

11 likes

10 likes

Crosspostje… de 417 ES 1954 op Erika’s original denim

8 likes

Poe die strap ziet er nice uit, hoe bevalt hij dusver qua look en feel?

1 like

Nadat ik de bund strap eraf had gegooid is het meteen mijn favoriete horloge geworden. Het is zo’n charmant ding en een heel goede bandenswapper ook! Ondanks zijn ogenschijnlijke eenvoud is er altijd wat te zien, het is echt een heel goed gemaakt horloge. En die bezel … :drooling_face:

2 likes

Was eigenlijk helemaal niet bekend met dit merk, maar de stijl spreekt me aan, kan niet wachten eens in het echt te zien.

1 like

Niet doen!
Echt niet!

Dat gaat je namelijk geld kosten.
Toen ik het ding vorig jaar op de beurs in Dusseldorf “Live” zag, kostte het mij namelijk ook geld…

2 likes

6 likes

Geen vrijdag maar toch om de pols vandaag

11 likes

12 likes

Deze ook heel recent gekocht, na deze fantastische video van Watchfinder: https://www.youtube.com/watch?v=K2DZQoYR8Sg

Horloge was totaal niet op mijn radar, was ook helemaal niet per se op zoek naar een chronograph, maar op de een of andere manier was ik verkocht na die video. Steve McQueen connectie ook wel heel tof.

Op site van Hanhart niet leverbaar, maar er bleek er gewoon een op Bol te staan (de laatste!), die daar werd verkocht door de Nederlandse vertegenwoordiger van Hanhart, Toinine uit Breda. In de ochtend besteld en een paar uur later stond ze opeens voor mijn deur, om het horloge af te leveren.

Was beetje op de gok, maar wist dat ik het via Bol altijd binnen 30 dagen terug kon sturen. Een weekje overwogen, maar wist al snel dat ik 'm ging houden. Echt een tophorloge. Heb 'm nu bijna non-stop om. Alles is zo mooi afgewerkt, bandje heel fijn met zachte voering en mooie gesp (zonder de ‘bund’ eronder, dat maakt 'm voor mij echt te hoog). Overweeg wel om er nog een MN strap van Erika’s Originals voor te kopen, want leer is natuurlijk wel kwetsbaarder in de bv de regen.

11 likes

Is dit een Erika’s Original MN Sahara? Is de middenstreep wit of een andere kleur? Mooi hoor, ik overweeg ook zoiets.

13 likes

Dank @vintage4all voor de super mooie strap!

13 likes

Top!!
Ziet er gelikt uit, enjoy :muscle: