Hanhart Only

14 likes

Het is stil hier!

9 likes

Vanmorgen een mail ontvangen dat de stalen band voor de 39/42 mm 417ES vanaf vandaag te bestellen is.
Zojuist ook besteld. Staal rulez namelijk.

9 likes

Erg geslaagd op staal idd,is het makkelijk te wisselen?

Edit,
Ik zie de pootjes al,ja dus
Top dat steeds meer fabrikanten dit systeem gebruiken :+1:t2:

1 like

Ja, ideaal een dergelijk iets.

Mwah… niet onder de indruk van het geheel met stalen band. Het past niet bij dit model met de bijbehorende geschiedenis en oorsprong van het merk.
Wel erg tof dat ze deze optie wel aanbieden.

1 like

een band in de stijl van de Preventor9 was beter geweest.
En ,ach, afwsisseling is goed.

2 likes

Wow, heel mooi. Ben al lang in Hanhart geïnteresseerd, de 1954 is zeker heel fraai. Heb hem vandaag besteld, nog een paar maandjes wachten…

1 like

Een tip waar jij nu niet meer zoveel aan hebt, maar iemand anders misschien wel: de Nederlandse vertegenwoordiger van Hanhart verkoopt de horloges via Bol:

Kijk maar

Zo heb ik de mijne ook gekocht.

PS: Hm, zie dat zij nu wel opeens een hogere prijs rekent, 90€ meer. Nou nou.

Het zal aan mij liggen, maar ik vind dit dus serieus afbreuk doen aan het merk.
Bovendien is deze dame niet of nauwelijks actief om het merk te promoten, al is dit misschien wel zo afgesproken met Hanhart. Zou kunnen.

Ik denk in ieder geval dat er betere vertegenwoordigers zouden zijn, bijvoorbeeld een Seriouswatches.

leer vind ik vele malen mooier ! gelukkig mogen we een eigen smaak hebben.

1 like

Soms is leer zeker mooi, maar net zo vaak minder praktisch.
De afwisseling maakt het leuk.

Ja het is idd wel een wat vreemde constructie, een NL vertegenwoordiger zonder winkel die via Bol verkoopt – dateert misschien nog van voor de tijd dat Hanhart een eigen webwinkel had?

1 like

Werpt idd wel een smetje op het merk deze constructie :thinking:

1 like

Ach ja, de horloges zijn er verder niet minder om – en ze kwam die van mij persoonlijk afleveren, dezelfde dag. Wel sympathiek.

2 likes

Ok,dat is wel service idd alleen lijkt de gebruikte constructie via Bol wat gekunsteld

1 like

Dat is keurig!

12 likes

16 likes