Hanhart Only

Leuk, deze nieuwe! Zou 'm zelf nog wel een slag kleiner willen, en dan hand-wound. Maar tof, simpel design.

3 likes

Heeel erg mooi!

1 like

Dank!

12 likes

14 likes

Ook leuk op groen.

14 likes

Staat zeer goed!

1 like

Nieuwe versie van de 417 in 39 mm.
Samenwerking met Chronos.

10 likes

De Flyback panda in 39mm is weer verkrijgbaar op de Hanhart site.

3 likes

16 likes

Kun je direct insturen voor de foto challenge Frans :grin: Jij maakt prachtige foto’s

1 like

Dank U :wink:

1 like

Fijne zondag!

9 likes

16 likes

Soms kom je weleens iets tegen op internet waar je mond van open valt. Ik had dat vanochtend nadat ik deze zag. Heb jij misschien een foto van de sluiting van de band? En weet je toevallig de lug2lug afstand? Of @Tip: misschien dat jij het weet of een fotootje van de stalen band? Edit: ik ben wat aan het scrollen en kom de foto van de sluiting al tegen, ook dikke prima!

2 likes

Als het een 39mm model is zal de l2l net onder de 46mm zijn, ik meen zo’n 45.7 of 45.8mm.

Ook prima afmetingen, thanks!!

1 like

Het brons gaat wel verkleuren,moet je van houden,zo nieuw ziet het er prima uit.

Erg laat met een reactie op je post. Ik vind deze Tachytele de mooiste uit de collectie. De sub dials lekker door de uur markeringen snijdend. Brutaal en rauw. Ik zou voor deze gaan.

2 likes

Ja je hebt gelijk, dat had ik niet eens gezien😳. Ik vind het echt verschrikkelijk dat verkleurde brons.

1 like