Hanhart Only

Ik had er een vraag over gesteld aan Hanhart,kreeg snel antwoord(doen ze keurig)

vielen Dank für Ihre Email.

Ja die bronze legierung oxidiert, aber deutlich langsamer.

Leider oxidiert jede bronze legierung.

Bei weiteren Fragen stehe ich gerne jederzeit zur Verfügung.

Ja, laten we het dan maar houden op dat smaken verschillen, maar ik vind het echt afschuwelijk :joy:

1 like

Ik had gevraagd of er eventueel een coating opzat om het brons af te dekken of dat het gewoon gaat oxideren,het laatste dus :grimacing:

Mee eens, prachtig horloge, maar dat verkleurde brons verpest het hele ding.

Nog steeds niet te laat… want ik heb de knoop nog niet doorgehakt.

Mijn twijfel zit m vooral in de lug-to-lug… die is nogal fors. :sweat_smile:

Buiten dat, vind ik dit een top horloge. Toch nog maar een keer (voor de 3de keer) passen t.z.t…

1 like

11 likes

19 likes

Gespot op de espresso/koffiebeurs in Milaan, een Hanhart shottimer.

17 likes

Dat is gaaf!

De 39mm Panda flyback van staal naar leer.
Compleet andere uitstraling.
Wel beetje erg stug nog.

12 likes

Heeft iemand op HF deze uitvoering?

:heart_eyes:

5 likes

Heel mooi,zeker ook de dial,alleen gaat de kast helaas verkleuren als een malle,daar moet je van houden :grimacing:

1 like

Weet ik, zal deze Hanhart ook zeker niet kopen, maar de combi dial kleur en bronzen kast is simpelweg prachtig :heart_eyes:
Zal voor mij persoonlijk een keuze worden tussen de E47 Flyback en de Pioneer MK II

1 like

Absoluut een plaatje,ik heb Hanhart destijds gemaild of de kast wellicht gecoat was oid tegen oxidatie van het brons maar dat was niet zo.
Ze zijn inmiddels ook niet meer te koop :man_shrugging:

1 like

Werd er een aangeboden via Catawiki, zo kwam deze in mijn vizier

2 likes

Hanhart heeft weer een speciale limited uitgave van de 38mm ES flyback. Wel een knaller hoor. Zeker als de horlogedoos grijs, zwart en wit kleurt is dit wel erg mooi.
Ook in antraciet te krijgen trouwens.
Wat ingetogener, maar niet zo apart en levendig als de blauw/rode versie.
Even over nadenken, maar het zou zomaar kunnen gebeuren…

6 likes

13 likes

Kijk je mee @Fate_Amenable_To_Change
Geeft ook extra kleur aan jouw collectie en extra bonus; 38mm

2 likes

Ik vrees dat ik gewoon de OG 39mm versie wil hebben, ik heb al genoeg kleurtjes met roze, wit, creme, zilver, turquoise, oranje en blauw in de doos. Oh, en zwart, uiteraard. Maar naast m’n Excelsior Park moet er gewoon een OG zwarte Hanhart komen.

3 likes

Durchmesser 39 mm

2 likes