Hanhart Only

22 likes

Hele mooie band. Staat hem goed!

1 like

Deze combi heeft @Topdude bedacht :+1:t2:

1 like

Thanks for the credits!

2 likes

Ik heb de stalen en de leren band er bij, maar het blijft leuk om ook andere bandjes te proberen.
Voordeel van dit Di-modell bandje is dat het water resistant is. Ideaal voor vakantie dus

12 likes

Stil hier met de Hanharts

17 likes

Het eerste horloge dat ik vandaag pakte bij thuiskomst van twee weken vakantie met m’n Doxa.

22 likes

Ik neem hem gewoon mee op vakantie :smile:

1 like

Dat staat hem goed! Welke band is dat?

1 like

Luff elastico. Zeer mooi en zeer comfortabel. Doordat de band niet onder de kast door gaat, wordt het horloge ook niet onnodig dikker.
Helaas gebruik ik hem nooit. Slechts gemonteerd voor de foto.
Ik ben meer van de leren bandjes.

8 likes

Wel/niet/wel…. Sta op dat bekende twijfelmoment. Kan deze op mijn vakantieadres 20 procent onder list krijgen. Mmm….

6 likes

Mooie deal op een mooie Hanhart.

1 like

De Panda 39mm flyback.

19 likes

23 likes

Ik heb op mijn vakantieadres een hele fraaie Hanhart Pioneer Mk2 gezien die ik wellicht wil bestellen. Ben alleen aan passen niet toegekomen en ik zie dat Hanhart geen dealers heeft hier. Wie heeft zo’n horloge op t forum bij wie ik even zou mogen passen?

Deze week een spontane, niet geplande aankoop in Duitsland …… en jawel, een Hanhart. Gekozen voor de 42mm versie omdat dit de perfecte maat voor mijn grote pols is. Niet eerder was ik zo onder de indruk van een horloge. Prachtig afgewerkt en ingetogen uitstraling door kwaliteit. I’m blown away.

Meteen op een Nato band geslingerd, blijkt ook nog eens een fantastische bandenswapper te zijn. I’m in love :heart_eyes:

19 likes

Gefeliciteerd! Hoe kan het ook anders, in dit topic, dan dat je de groeten van z’n kleinere broer krijgt? Bij deze:

17 likes

Kogel door kerk :slight_smile:

5 likes

Gefeliciter, prachtig mooie klok, daar kun je eigenlijk geen spijt van krijgen!

1 like

Ik kijk er enorm naar uit. Zeker als ik al die mooie foto’s hier zie. Prachtig ontwerp en dito kwaliteit die Hanharts.

1 like