Die heeft bijna geen voorraad en in Breda is een handelshuis zag ik. Denk dat ik naar Essen moet gaan.
Ja, nu je het zegt.
Gelukkig ging mijn voorkeur toch uit naar de MK1
Klopt, de voorraad bij dealers is inderdaad heel erg beperkt. Voordat je naar Essen rijdt, zou ik ook even bellen of ze hem wel in voorraad hebben om te voorkomen dat je voor niets rijdt.
Persoonlijk vind ik dat ook mooier en origineler.
Ja, vooraf bellen is een goeie. Is niet helemaal naast de deur hahaha.
Als je wilt passen, ik heb eventueel wel een 42 mm Pioneer 417 liggen om te proberen. Niet hetzelfde model, maar wel een goede indicatie voor de maatvoering. Ik woon en werk in Enschede en dat is mogelijk dichterbij dan Essen ;-).
Dat is heel aardig en misschien hou ik daar wel aan.
Ik zit eraan te denken om in oktober naar de horlogebeurs van Dusseldorf te gaan,daar is Hanhart ook,hopelijk met al hun modellen,en Stowa wat ook al zo’n merk is wat je niet ergens kunt passen
Klopt, vorig jaar ben ik daar geweest en hadden ze heel veel modellen mee, alleen was het nogal druk bij de stand dus je moet even wachten als je wil passen. Laco is er ook dus je kunt genoeg Fliegers passen.
Ik zag dat je op hun site de juiste maat bandjes kan vinden in het winkelgedeelte. Per model ook verschillend.
Ik heb een Racemaster GT maar die band die daarbij mee kwam leek wel van plastic. Ik heb m na laten maken door Diaboliq maar dan wel in goed leer.
Ik weet natuurlijk niet hoe de kwaliteit van de rest van de banden is maar ik neem in ieder geval de gok niet.
Hallo John, lang niet gesproken!
De band van de 417 is erg goed, stevig (kalfsleer denk ik) en mooi verwerkt. Kwalitatief hoogwaardig vond ik.
Dat is eigenlijk ook wel een leuk idee.
Ik was het ff zat, en wat persoonlijke dingen.
Maar mijn liefde voor horloges gaat nooit weg. Dus kom ik weer langs, blijf weer een tijdje, en dan duik ik weer onder. En dat herhaal ik weer
Ik zal waarschijnlijk veel gemist hebben. Maar ik heb zelf wel een paar mooie exemplaren erbij. En daar gaat het om
Kan ik bevestiging, de band van de 417 mag er zeker zijn, stevig, mooi leder en goed verwerkt. Straalt kwaliteit uit.