Al een tijdje aan het oriënteren naar een 417 ES (39mm), maar heeft iemand hier ervaring met die stalen bracelet? Oogt een beetje lomp…?
Had deze met bracelet besteld, maar heb deze los verkocht. Vond het niet helemaal passen bij het type horloge. Heb 'm nu op NATO, maar doorgaans op deze strap.

Ja, ik gok (als ik uiteindelijk de trekker een keer overhaal…) dat ik hem wel op een ander bandje ga zetten, maar op een of andere manier vindt mijn brein het nodig om een horloge altijd eerst op stalen band te kopen, vandaar de vraag ![]()
Moet hem eerst maar eens in het echt aanschouwen denk ik zo…
Toffe combi ![]()
Liefhebbers van Hanhart ! Ik mag jullie verblijden met het nieuws dat Hanhart op zondag 4 oktober in Nederland staat op Tijd aan de Zaan.
Zowel de Duitse als de Nederlandse vertegenwoordigers spannen samen om u alles ten toon te stellen.
Plaatje voor de sfeer
Gaaf, ben benieuwd naar hands-on met een aantal modellen.
Wat denken jullie dat er komt ? Ik heb het mogen zien en vindt het echt heel tof !
Wil je hem in het echt zien. ? 4 oktober in Wormer
Ik mag mij hier binnenkort ook melden ![]()
Heb hem al meerdere keren verlekkerd omgegooid bij Watchtime Düsseldorf, maar nu dan ook echt incoming ![]()
Welkom in deze club ![]()
Ik vind hem ook mooi, en goeie zet om ook naar 36 te gaan
Deze komt hier linea recta in de top 3 van mijn wishlist, ik sluit niet uit dat ik hem nog deze week bestel bij Hanhart ![]()