Hanhart Only

Er worden 200 stuks gemaakt dus snel de knoop doorhakken :axe:

1 like

Preventor HD12. Affengeil.

17 likes

Mooi :sunglasses:, NA?
Hoe is de micro adjust, wist niet dat die ook op de 39mm geleverd werd, dacht dat dat nieuw was met de recente groene 36mm.

Yes net binnen vandaag. De clasp is er ergens tussendoor bijgekomen bij de Preventor. Geluk gehad met de versie.

Werkt prima. 5 traps en geheel onzichtbaar. De individuele links zijn wel groot dus je moet wel goed sizen. Een half link had het nog mooier gemaakt. Maar heb een prima fit.

1 like

Gefeliciteerd!
Geniet ervan :star_struck:

1 like

Wow heel tof in dat groen, komt deze er ook in 39mm.?

1 like

Geen idee maar ik verwacht het niet aangezien dit een ‘ontwerp/samenwerking’ is tussen Hanhart en een horloge YouTuber

1 like

Ja zag ook dat dit een beperkte oplage is van 200 stuks.

Preventor op Wolbrook leer.

10 likes

Guten abend!

12 likes

Mooie combi :heavy_check_mark:

1 like

Mooi op die band :star_struck:

1 like

Goedemorgen:-)

12 likes

Mooi horloge. Ik heb net de groene MAD versie, 36 mm. besteld.
Ik ben benieuwd hoe die staat op een 18 cm pols😋
Hoe bevalt het Soprod uurwerk in deze nieuwe versie?

1 like

Prima. Draag hem bijna dagelijks en loopt nu iets van 20 dagen +15sec.

Verder erg fijn om weer een 4hz sweep te zien ipv de nu veelgebruikte 80uur gangreserve en lagere hz.

2 likes

Ik had gehoopt dat ze er een SW200-2 in zouden doen. Maar dan zal de prijs wel omhoog gegaan zijn. Ik zal Hanhart eens vragen als ik in de buurt van Gütenbach ben😁

Wat een top horloge❤️

Zat er in de eerste batches niet sw200 in? Ik dacht gelezen te hebben dat er levering problemen waren met selitta en dat ze daarom de switch maakte.

Dont care. Ze regelen het puik af zo te zien.

Veel plezier met de 36mm!

Is niets mis met die Soprod uurwerken, ze zijn degelijk en betrouwbaar. Misschien minder bekend dan Sellita maar kwalitatief doen ze er zeker niet voor onder.

12 likes

Heel benieuwd hoe die bevalt! Ik heb uiteindelijk de trekker niet overgehaald, maar zeer benieuwd naar de foto’s :grin: