Mocht je zondag 4 okt niets te doen hebben kan je hem even komen passen bij de hanhart stand. Ze hebben tevens een nieuwe release op 2 okt die daar te zien en passen ligt ![]()
Ik was graag langsgekomen bij je mooie evenement, helaas laat de agenda het niet toe…
Gaaf, ik ben erbij volgende week. Heel benieuwd om Hanhart voor het eerst in het echt te zien en passen.
Ook benieuwd naar de nieuwe release dan…
Hoe weet je dat als ik vragen mag? Zit je in organisatie van Tijd aan de Zaan, of werk je ergens in de horloge markt?
Ik heb het voorrecht deze beurs te mogen organiseren. Dus spannende tijd. En hopelijk loopt het uit op een terugkerend fenomeen… tot volgende week zondag !
Leuk man en succes ermee! Tot zondag!
Ik ben heel benieuwd zondag.
En als het goed is heeft Toiniene wat voor me meegenomen ![]()
Gisteren de nieuwe horlogebeurs Tijd aan de Zaan bezocht. Initiatief van HF lid Stef (Tijdspraak). Geslaagde eerste editie. Klein en sfeervol en een goede variatie aan aanbieders.
Steve meets Steve
Hanhart heeft een Steve McQueen editie uitgebracht inclusief gesigneerde box, kopie van het rijbewijs van Steve en potje rode nagellak om rode markering op de bezel bij te werken als dat nodig is. Zo gebeurde dat in de jaren 60 bij Hanhart.
Was ook aanwezig en zeker ook even een Hanhart gepast. Kende het merk van naam, maar nooit echt naar gekeken.
Beviel echter erg goed. Ga even overpeinzen of dit past binnen de collectie.
Op de foto niet zichtbaar maar heb ook het model met bundstrap gepast en ben een fan van deze leren bundel om je arm.
Ik zoek nog voor mijn Admiral een licht bruine Hanhart 20mm lederen band met strap rivets. In deze maat en met rivets zie ik op de Hanhart site alleen maar zwart en donkerbruin. Heb ze wel een bericht gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Heeft iemand wellicht een tip!
Vervanging van deze: