Dat argument ga ik onthouden!
Het is ècht waar!
Nondeju. Heb ik mij toch laten verleiden tot een snack
Of zou ik inmiddels op punt 10 van de grafiek zijn aangekomen
.
NA
..
Bevalt dat een beetje?
Tot nu toe wel
Gaaf ding!
Ik vond 'm in het echt ook écht leuk. Ik zag 'm in het groen, dit lijkt mij de zwarte variant? Enige wat ik er tegen heb is die 24 uurs subdial
Ja, maar sinds maart is er een en ander veranderd. Althans, in het wensenlijstje.
Natuurlijk niet man. Ik zie de moeite om wel iets te kopen juist als positief. Ik heb op dit moment met de Shunbun, Santos en Reverso de iconen in huis die ik wil hebben, en daarnaast nog een setje erg mooie Grand-, King-, en andere gelimiteerde of high end Seiko’s.
Als ik dan een horloge zie wat ik graag zou willen hebben (Breguet neo vintege, inderdaad, maar ook exotische GS of Credor, of snacks) dan kijk ik zo weer eens in de kist en denk tegenwoordig veel sneller dat het mijn tijd wel zal duren.
Dan moet ik niet handelen, en al zeker niet nu.
Grappig genoeg leidde “Been There” bij mij inderdaad terug naar Seiko. De volgende fase is dood. Ai.
- Breguet Classique, iets van goud, mag KS, tweehander of zelfs de datum op zes zijn, zo lang het maar guilloche heeft
- Credor Goldfeather of, wat waarschijnlijker is, een SBGY003 opduikelen, ergens
- Seiko SPB513.
Dat zijn de drie van dit moment. Die laatste Speedtimer is übercool. Zo zie je maar weer dat een simpele Seiko mij nog steeds kan grijpen.
Als het erg leuk is wil ik er best wat aan uitgeven.
Gefeliciteerd en welkom bij die specifieke club. Ai ai ai.
Ah joh. Het is maar een eenvoudig horloge. En om de tijd irt de datum goed te zetten is het wel
prettig.
Dank. Maar u bedoelt welke specifiek?
Nou, stadium 9. Na been there komt “Seiko”.
Ah the selffulfilling prophecy genaamd ‘uiteindelijk wil je een Seiko’
Die had ik toch al in the side shitters collectie.
Hee da’s zowaar een praktisch nuttige toepassing
Een leuk horloge is een leuk horloge, vind ik. Er ís gewoon geen wet die voorschrijft dat je alleen maar steeds duurdere horloges mag kopen. En imo wordt veel te vaak blind gestaard op ‘duur, duurder, duurst’ en dan vervolgens hiernaartoe (krom) geredeneerd dat als de prijs maar hoog is, het dus wel geweldig móét zijn. Dit terwijl, weet ik uit eigen ervaring, er zoveel super leuke en kwalitatief uitstekende, betaalbare horloges zijn. Maar ja, waarschijnlijk zinloos om dit betoog hier te houden.