Heb hem gelukkig weer terug, Citizen Pepsi

Wat de meesten hier hebben een Seiko SKX007, heb ik met de in mijn ogen veel mooiere Citizen NY2300. :wink: Heb hem toen der tijd is verkocht aan ene EricPP die hem s’avonds al weer te koop aanbood … Was de zelfde avond ook alweer verkocht zei die. :cry: Haha. En vroeg me eigenlijk meteen af waarom ik hem ook al weer had weg gedaan. Heerlijk horloge ! Dus hij moest terug komen. Paar keer mis gegrepen op MP, maar met kerst eindelijk beet. Even paar mooie NATO bandjes besteld bij Miro’s Time in Duitsland. En ben weer helemaal in mijn sas met mijn Citizen Pepsi.
Hoe blij kun je zijn met een horloge van 100,- … mooi toch !!

De nieuwe op een mooie goud/bruine NATO.

En waar het allemaal mee begon. :wink:

21 likes

Prijs spelt voor mij helemaal geen rol. Heb een rolex sub maar was even blij met de onlangs gekochte blu deep! Meer nog met de bleu deep riskeer ik te zwemmen waar ik er met de sub zelfs nog niet eens over denk !

2 likes

Oh maar heb van de zomer ook gewoon met mijn Sub 114060 in de zee gezwommen hoor. En nu met mijn Expl.2 ook, dat maakt mij niet uit.
De Rolex gast alleen niet om naar mijn werk, daar heb ik dit soort horloges voor. :stuck_out_tongue_winking_eye:

eigenlijk zou ik het ook moeten doen, maar stel nu dat ie es vol water loopt, ik zou in alle staten zijn, terwijl het met de deep blue hoogstens een verlies zou betekenen van een paar 100 euro!

De prijs van een horloge heeft klaarblijkelijk wel impact op het onthouden van de naam :wink:

5 likes

Altijd goed, heb in de tussentijd de SKX009 gehad. En inderdaad, horloges blijven gebruiksvoorwerpen

2 likes

tja rolex heeft minder letters-)

1 like

Rolex met een hoofdletter want het is een merknaam :wink:

leuk zo’n nietszeggende berichten, loopt m’n saldo lekker op naar trust level 3

Graag gedaan!

3 likes

Even de kroonchecken en Als die toch vol loopt, zal ik hem meteen terugsturen naar Rolex. Wat een gezichtsverlies zal dat zijn voor Rolex.

1 like

Niet durven te zwemmen met een Sub is net zoiets als niet durven te fietsen met een fiets.

3 likes

Erg mooi, misschien moet ik hem ook maar is op de kop proberen te tikken :smile:

1 like

Gefeliciteerd, geweldig horloge!

draagt ook heel prettig vind ik. :+1:

4 likes

Dat zal echt niet snel gebeuren hoor.
Heb in mijn vrijetijd altijd de Rolex om wat ik ook doe, maar altijd behoedzaam. hahaha

Hahaha dat is een goeie ja !! Precies zoals het is.

Ja mooie plaatjes hoor Bert !

Lederen band, daar zou ik ook nog wel is aan kunnen denken …

Mooie klok, Albert.

1 like

Prima klok en prijs zegt niet alles…:+1:t3:

1 like

Dat is idd een erg mooi exemplaar! Misschien ook wel wat om te gaan dragen naar mijn werk. MP here i come :grinning:. Dank je wel appietouw voor dit topic.