Dankje, die leren band is de Rios Ravenna, redelijk dik maar erg soepel.
Ik heb alleen maar horloges rond dit bedrag, een enkele van 200… en ik ben er ook blij mee!
Errug leuk horloge, deze Citizen Het horloge draagt heel fijn en de looks zijn super. Het is eigenlijk een wonder hoe Citizen het voor elkaar krijgt om voor een bescheiden budget zo’n goed horloge te maken. Het gebruikte uurwerk is robuust en ook nog eens behoorlijk nauwkeurig.
Veel draagplezier gewenst!
Leuk horloge hoor. Zeker in combinatie met deze nato. Veel draagplezier ermee.
Dank. Mooi om te horen.
Succes en we zien her dan wel.
Bedankt !
Ja meestal wordt er toch voor een blauwe NATO gekozen.
Leuke Citizen NY2300 Pepsi @appietouw! Zou deze ook wel eens willen proberen ter vervanging van m’n vorig jaar verkochte SKX009. Ik mis toch wel een beetje een pepsi-bezel horloge nu…
Ach, ik kan ook even gelukkig zijn met een Citizen Aviator van 100 Euris als met mijn Oris die het tienvoudige gekost heeft… De klik die je wel of niet krijgt met een horloge heeft weinig met de kostprijs te maken me dunkt.
Heel mooi horloge, maar die bruine banden is niet echt mijn cup of tea. Ik zou hem liever op zwart zien. Maar ieder zo zijn ding
Tja, als de kwaliteit goed is, de prijs laag en 't ziet er ook nog leuk uit… Daar word je toch ook blij van? Geniet ervan! En nou niet weer die fout maken om 'm weg te doen, he!?
Leuke klok toch, soms moet je iets even niet hebben om het weer te leren waarderen…
Leuker dan de 009
Erg leuke klokjes! Prijs kwaliteit kan niet veel beter mijn inziens.
Nice Net als de SKX009 en de Mako/Ray, leuke betaalbare duikertjes.
Wat een leuke. Was al op zoek naar een leuke Pepsi, voor weinig, maar had deze nog niet in m’n hoofd. Nu wel
Mocht je hem van de hand willen doen…
Dat is inderdaad een leuk horloge en zit ook lekker om de pols en goed afleesbaar
Ik heb de zwarte versie en ben er ook zeer tevreden over
Gr Pieter
Hahaha echt niet !!
Thanks.
Zwart is altijd goed, lekker veilig ook, hou meer van anders …
Ook een hele leuke !
Die kan er nog eens mooi bij …
Fijn, dankjewel @appietouw, nu wil ik ook een NY2300…
http://www.horlogeforum.nl/t/gezocht-citizen-ny2300-pepsi/60717?u=leim&source_topic_id=60579Top, leuk om te horen !