Nog steeds blij mee
Het is zeker een mooi horloge, persoonlijk prefereer ik de zware versie. Mocht iemand deze willen weg doen…
Op NATO ook niet verkeerd…
Nato staat 'm zeker ook goed
Klopt en heel veel kleuren!
Goede avond ,
heb dit uurwerk een jaartje geleden nieuw gekocht, ben er zeer tevreden over.
En bedankt …
Je hebt me met jouw topic weer helemaal aangestoken! Ik had deze ooit al in mijn collectie (exemplaar met goudkleurige belettering en grijsblauwe wijzerplaat). Nu dus opnieuw besteld in het Verre Oosten En een paar leuke banden bij Miros.
Haha mooi toch !!
Zeker, ik kan hier erg van genieten, hoor Ik heb nu gekozen voor de versie met de witte belettering en de donkergrijze wijzerplaat. Iets meer contrast, doet het goed met de blauw/rode bezel. Ik vind de door jou gekozen band ook heel verfrissend. Een rode nato zoals @RBK toont, lijkt me ook leuk om te proberen.
Ja mooi !!! Is die van jou ?
Deze staat nog op mijn lijstje !
Ik hou van een white dails …
Yup, heb er alleen geen mooie foto’s van. Zal morgen eens proberen als het licht een beetje goed is
Top, die zie je niet vaak !
Die verdiend wel wat mooie foto’s ja.
En als je hem ooit zat bent …
Leuk horloge
Deze kleurstelling kende ik nog niet. Mooi ook dat de bezel al iets lijkt te zijn verkleurd (rood), of zie ik het verkeerd?
Ja hij is inderdaad al vervaagd. Het horloge heeft een 7-serienummer, dus wellicht 2007 of 1997? Ik heb geen idee hoelang deze serie al loopt.
Goede boek
Ja wat een mooi plaatje!
Genieten toch met zo’n horloge.
Dacht ook dat het express zo gedaan was.
Zoals men ook vaan Rolex een ‘faded’ bezel maakt.
Ziet er wel cool uit