Heb je eigenlijk meer dan 3 horloges nodig?

Ik ben verpest want ik kan niet kiezen. De basis zou hier ook G-Shock en Submariner zijn (weliswaar andere modellen).

De derde mag er wel even uitspringen en anders zijn. De Rolex 124300 Coral Red ligt in de externe kluis en zou ook zeker een reële optie zijn. 3 verschillende merken heeft dan toch ergens de voorkeur. Speedy zou veilig zijn, maar wel altijd goed.

• Met Speedmaster
  • Met Breitling
  • Met Datejust
  • Met OP41
0 stemmers
5 likes

Leuke stelling,

Sinn als GADA, HGP als beater, Maurice lacroix kan voor nettere gelegenheden op leer :slight_smile:

10 likes

Ik heb er echt veel te veel. Geen idee hoeveel. En dat wil liever ook niet weten. Beetje struisvogel gedrag denk ik.

Maar als ik wat moet dan zou ik wel terug kunnen naar 3

Daar zit dit type sowieso bij.

Met ik vermoed deze 2

Deze liggen klaar voor onderhoud.

En dan houd ik er vermoedelijk stiekum nog wel een 20 naast, omdat ik daar geen afstand kan doen.

6 likes

GADA Omega Seamaster
Chique Santos Dumont
Duiker + GMT Tudor BB GMT
(die niet gepikt wordt waar je ook loopt) op rubber en misschien niet wit?

Beetje out of the box denk ik🙂
Nr 1 is in de pocket😁

11 likes

Eigenlijk zijn deze drie het meest in de roulatie. Meer heb ik niet nodig.

22 likes

Heb ikzelf meer dan drie horloges nodig? Absoluut niet, ik heb er zelfs maar twee, nog praktisch dezelfde ook…….
Das meer dan voldoende voor mij aangezien ze niet eens gedragen worden​:rofl::rofl:.
Tis meer voor de heb, net als een groot aantal horloges, voor de heb maar waarom ook niet als je het er voor over hebt?

2 likes

hq720 (1)

1 like

Eén vintage omdat ik hem graag draag, iets glimmends voor naar de maan en een kwarts beuker voor sport, vakantie en andere onvoorziene omstandigheden. Ik zou me hiermee overal wel kunnen redden.
De rest doe ik overigens liever niet weg.

14 likes

Echt nodig heb je er 0 natuurlijk

1 like

Oe! Gevaarlijke uitspraak op dit medium hier… #vlagisnabij :rofl::rofl::rofl:

1 like

3x nano kan wel

9 likes

Je mist een Tudor Dan :wink:

2 likes

:face_with_peeking_eye::wink::+1:t2:

2 likes

Eigenlijk wel, maar met deze drie zou ik het misschien kunnen doen:

Een

Twee

Drie

16 likes

Als ik drie van de vijf* uit zou moeten kiezen:

• M’n sarb033 was m’n eerste serieuze horloge dus doe ik sowieso nooit weg. En dan heb ik nog een spb143 die net als de sarb en speed timer weinig draagtijd krijgen. Die seiko speed timer is quartz en die draag ik als ik op de motor zit
15 likes

Ik ben eigenlijk uitsluitend geïnteresseerd in duikers en (racing-style) chrono’s.
Dus die moeten er in ieder geval in. Dat betekent sowieso m’n

Daarnaast m’n favoriete duiker van m’n favoriete merk (volgt u het nog? :wink:).

En dan nog een horloge dat ik graag en vaak draag, omdat ik het gewoon een heel leuk horloge vind en ook omdat het gewoon lekker zorgeloos is.

Dit wordt dus de selectie.

16 likes

@TagEd jij kunt toch niet zonder die sublieme Autavia? Weg met die HPG :wink:

2 likes

Is natuurlijk ook maar een theoretische oefening he, dit.
Gaat uiteraard niet gebeuren. :no_entry_sign: :wink:

2 likes

Voor tijdwaarneming is het absoluut onnodig om een horloge te hebben. Dus het objectieve antwoord zou zijn 3 zijn er 3 teveel. Uiteraard is dat niet het antwoord wat de horloge liefhebber wil horen, dus het subjectieve antwoord…zoveel als je er denkt te willen hebben voor de verschillende bezigheden :joy:

2 likes

Eentje voor een tussentijdse indicatie kan wel daar de piepjes op de radio maar om het uur komen. :watch: :radio: (Edit: komen = kwamen)

1 like