Ik ben verpest want ik kan niet kiezen. De basis zou hier ook G-Shock en Submariner zijn (weliswaar andere modellen).
De derde mag er wel even uitspringen en anders zijn. De Rolex 124300 Coral Red ligt in de externe kluis en zou ook zeker een reële optie zijn. 3 verschillende merken heeft dan toch ergens de voorkeur. Speedy zou veilig zijn, maar wel altijd goed.
Heb ikzelf meer dan drie horloges nodig? Absoluut niet, ik heb er zelfs maar twee, nog praktisch dezelfde ook…….
Das meer dan voldoende voor mij aangezien ze niet eens gedragen worden:rofl:.
Tis meer voor de heb, net als een groot aantal horloges, voor de heb maar waarom ook niet als je het er voor over hebt?
Eén vintage omdat ik hem graag draag, iets glimmends voor naar de maan en een kwarts beuker voor sport, vakantie en andere onvoorziene omstandigheden. Ik zou me hiermee overal wel kunnen redden.
De rest doe ik overigens liever niet weg.
M’n sarb033 was m’n eerste serieuze horloge dus doe ik sowieso nooit weg. En dan heb ik nog een spb143 die net als de sarb en speed timer weinig draagtijd krijgen. Die seiko speed timer is quartz en die draag ik als ik op de motor zit
Voor tijdwaarneming is het absoluut onnodig om een horloge te hebben. Dus het objectieve antwoord zou zijn 3 zijn er 3 teveel. Uiteraard is dat niet het antwoord wat de horloge liefhebber wil horen, dus het subjectieve antwoord…zoveel als je er denkt te willen hebben voor de verschillende bezigheden