Al mijn verkochte horloges waren eens horloges die ik echt nooit weg zou doen.
Fapvoer in it’s purest form!
Ik zit heel hard te verzinnen om de zwarte uitvoering te kopen.
Hij is echt prachtig. Ik moest even wennen aan de gepolijste bezel die is nogal bling bling wanneer je al jaren titanium gewend bent maar dat voelt inmiddels ok
Alleen de twee horloges van mijn vader zijn safe, al draag ik ze zeer zelden. Daarnaast zijn er een groot aantal “blijvers”, maar anderzijds is het bod goed of komt er een andere beauty in beeld dan is eigenlijk niets safe op die twee van mijn vader na. Die zijn ook het eenvoudigst dus daar zal niet snel een bod voor komen
Scherp!
Ook best wel bling
Dacht dat het een reactie was op mijn horloge.
Die aquastar is echt heel tof.
Dank je. Ja hij is goed gelukt
Enicar Sherpa 600 van mijn vader. Deze zou ik zelfs niet voor mijn holy grail, een Rolex Submariner no date ruilen.
Ik ook niet. Ik krijg steeds mooiere, daardoor draag ik andere steeds minder. Maar daarom wegdoen? Nee, ik vind ze allemaal nog mooi.
Misschien als ik ooit in de horloges kom die 1000en per stuk kosten, dan moet het misschien wel ter financiering. Maar daar zijn we nog niet😂
Ik heb nog nooit een horloge weggedaan (wat ik nu met mijn eerste verkoop ga doorbreken). Ik snap als horlogeliefhebber ook dat ‘geflipper’ niet zo. Naar mijn idee verzamel je om de verzameling en de passie voor het desbetreffende stuk, en niet om het kortstondige bezit. Uiteraard kan er een miskoop tussen zitten of een horloge dat niet meer in de collectie past, maar dat is wat anders dan een horloge max. een maand te bezitten en door te schuiven.
Maar aan de andere kant moet iedereen het ook lekker zelf weten
Mijn trouwe Great White zal ik ooit aan mijn oudste zoon overhandigen.
Bij voorkeur over een jaar of 80…
Daar sta ik dus anders in, want ik wil geen collectie van tig horloges, ik wil gewoon variatie en daardoor komen en gaan horloges gewoon.
Ontopic: alles kan bij mij weg, uiteindelijk is het alleen maar materiaal waar we over spreken, dus als er geld nodig is gaan ze gewoon weg.
Dat is ook je goed recht, ieder zijn eigen