Heb je horloges die je echt nooit wegdoet?

Ja, dat zal mijn Breitling Superocean zijn. Voor mij het bewijs dat met hard werken veel haalbaar is.

1 like

Dat 60 worden gaat jou vast lukken ,lekker met je Sporty rondtouren af en toe terrasje pakken :blush:
En voor nu alvast de voorpret met het uitzoeken van een mooi horloge

2 likes

Ik zou een fotootje maken en plaatsen maarja, mijn schat is gister gejat op een strand op Langkawi, Maleisië… :sob::sob: Toch wel handig zo’n reisverzekering maar pijn doet het zeker.

De Tudor Pelagos gaat nooit meer weg. Gekocht voor mezelf als cadeau toen ik was afgestudeerd en mijn eerste baan had gevonden, dat is al een reden genoeg. Maar daarnaast had ik dit horloge ook om tijdens de geboorte van mijn zoontje.

6 likes

Ik wilde hier iets roepen over de GS, maar de realiteit is dat ik niet kan voorspellen of ik over twintig jaar nog iets om horloges geef.

Zeg nooit nooit, zo blijkt. :grinning:

2 likes

Komt goed; ook de sportster blijft plakken!

Nu langzaam kijken wat ik wel wegdoe… Eerst de Kemmner, dan… Colt of BlackBay?
Wat ā€˜n heerlijk luxe probleem :joy:!!

2 likes

Ik zie voor de eerste keer relatief weinig Rolex voorbij komen. Houden mensen niet van een Rolex voor het leven? :joy:

3 likes

:v:

Deze wil ik houden. Eerste Rolex, nog steeds zeer blij :blush: Sindsdien nog niets kunnen vinden wat ik mooier vond (behalve horloges die 3-4x duurder waren).

8 likes

Daar hebben we er eindelijk een! Je eerste Rolex moet je naar mijn mening inderdaad nooit verkopen. Heb het zelf helaas wel gedaan en heb tot de dag van nu nog steeds spijt, ondanks dat er een hele mooie in de plaats is gekomen. :sweat_smile:

1 like

Twee horloges die ik nooit weg doe. Allereerst het monster, daar is het horlogevirus een kleine 10 jaar geleden mee begonnen.

Verder het horloge dat ik bijna dagelijks draag, de Rolex Explorer. Wat blijft dat een ontzettend gaaf horloge.

6 likes

De enige waarvan ik dit met zekerheid durf te beweren; gekregen van mijn schoonmoeder en een erfstuk.

4 likes

Paar jaar terug gekocht op duxford tijdens het flying legends evenement. Beste 40 euro ooit denk ik. Het is niks speciaals qua horlogerie maar om de een of andere reden heb er toch een speciaal soort connectie mee.

3 likes

Van me opa geweest. Dus zal echt nooit weg gaan.

3 likes

Mijn Seamaster, gekregen voor mijn 50e verjaardag, dus een dubbele no! :heart_eyes:
Mijn Blumy, paar maanden geleden gekocht en gaat niet meer weg :star_struck:
Mijn Orsa Sea Angler, paar weken geleden gekocht, te zeldzaam om te laten gaan :sunglasses:

2 likes

Mijn eerste rolex zal absoluut nooit weggaan, tenzij financiĆ«le problemen zich voor zouden doen uiteraard…

6 likes

Bij mij zijn de blijvens niet de duurste… Zo zie ik mijn Speedy ooit wel verdwijnen. Mijn Tissot PR516GL en Oris 65 daarentegen zijn vast en zeker blijvers!

2 likes

Buiten horloges die de moeite niet waard zijn om te verkopen zijn dit de horloges die ik (waarschijnlijk) nooit meer weg zal doen;

Certina DS-4 day-date. Cadeau voor mijzelf na een rot tijd. En het fijnste horloge om te dragen van vrijwel alle 100+ horloges die ik heb gehad.

Aevig Corvid auto. Omdat het een bijzonder mooi horloge is. De champagne wijzerplaat is ā€˜s zomers in de volle zon echt schitterend (letterlijk en figuurlijk)

3 likes

4 likes

De 3 horloges die van mijn opa zijn geweest, geen fortuin waard maar qua emotionele waarde onbetaalbaar.

En de 2254 is toch wel echt eentje die ik (hoogstwaarschijnlijk) niet snel tot nooit weg zal doen.

7 likes

Wat mij betreft mag alles weg tenzij er een emotionele connectie is.
Daar heb ik er 3 van:

• Een Mido die ik van schoonvader heb gekregen.
  • Een Mondaine voor mijn 30 jarig huwelijks feest.
  • Een Omega Dynamic die van mijn vader is geweest.
    De rest mag altijd weg voor een goed bod, maar het meeste is weinig waard, ik vind ze gewoon mooi.