Grappig, nooit zo over nagedacht. Maar inderdaad zijn er toch meerdere collega’s in de loop van de tijd’besmet’ geraakt
Die Kawa is echt een serieuze fun fiets, nodigt niet uit tot hard rijden, kan het wel en stuurt voor het type motor verrassend goed.
De Triumph nodigt ook niet uit, trekt echter op commando de straatstenen eruit en wil, net als ik, erg graag rechtdoor.
Samen met m’n zoon op z’n fiets en/of met m’n dochter achterop, zijn de voor mij de mooiste momenten.
Leuk topic eindelijk eens! Ja mijn vrouw… is nu ook passievol over horloges en vol van de zwangerschap en de buik vol van mij af en toe, maar dat terzijde… … zonder gekheid mijn vrouw dus, en aantal van de vrienden die anders tegen horloges aan is gaan kijken en soms advies vraagt
Ik moet met rode oortjes bekennen dat ik me aan zelfbesmetting heb bezondigd.
Saai is goed. Saai heeft me nooit alimentatie gekost.
Die rooie blijft ook mooi.
Maar van die Rocket heb ik me altijd afgevraagd hoe hij rijdt. Het zijn coole triumphs, en na een Bonneville T120 en vijf jaar een Tiger zou er maar zo weer een kunnen komen als ik op de Vulcan S ben uitgekeken.
Al neig ik nog steeds naar de Street Twin.
Als je nou dit voorjaar wat spierkracht opbouwt en van de zomer eens langskomt, rijden we ergens heen voor een bakkie met appelpunt. Geen platte bochten hè, dan trekken de de trayplanken veuren in het wegdek…
M’n schoonbroertjes die eerst helemaal geen horloges droegen en nu wel maar dan wel van die onbekende of modemerken. Als ik ze zeg dat mijn duurste horloge €800 kostte (welk hier op HF niet echt bijzonder is) slaan ze steil achterover😅
Een goede vriend had altijd een mooie Rado om de pols dat hij ooit cadeau kreeg, maar gaf er verder niet veel om. Hij voelt wel met me mee en heeft nu een Quartz Tissot gekocht (kwart van de prijs van de Rado) om ‘ook eens met een ander horloge op de proppen te komen.’
Mijn vrouw is altijd belangstellend en de rest -zoals op het werk en de vereniging- is er interesse uit beleefdheid, denk ik.
Heb ik iemand besmet? Nee, niet echt.
Ik ben al weer een tijdje bezig op zolder omdat de armpjes wat spaghettini-achtig werden. Inmiddels denk ik dat ik 't wel trek, dus dat is zonder meer een date.
Mwaoh, niet echt. Ik zit vaak met een collega over horloges te kletsen, hij heeft een fraaie Tissot 516 en zoekt uitbreiding van zijn hobby. Maar ja, met twee kleine kinderen wordt dat misschien lastig…Wij werken in het onderwijs, lopen dus niet echt binnen…
Verder kreeg ik deze week een fraaie, bijna vintage, Seiko binnen van @koekoek . Mijn vrouw “heeft niets” met horloges, verzamelt echter wel enthousiast mijn “afdankertjes”. Ook hier weer: Toen bleek dat de Seiko met z’n 36mm echt te klein was voor mij, stond zij er voor open hem dan maar te dragen… Dat gebeurt nogal eens…
Dick
Ja, ik moet toegeven dat ik het wel van iemand heb deze hobby!
Van veel streken in Nederland zijn de mensen gekarakteriseerd in rijmpjes die echter zelden juist zijn. Zo is er om maar eens een voorbeeld te noemen over Drentenaren: ‘Uit jenever, turf en achterdocht heeft God de Drent gewrocht’ …
Hier niet veel anders…
Cool, just let me know.
Mijn zus draagt tegenwoordig -na het aanzien van mijn horloge aan en verkopen- een nieuwe gouden Cartier.
Da’s wel heel grappig; had ze niet gedaan zónder mijn dure horloge aankopen!
In dit geval klopt het in ieder geval, toch?
Toch hoog waarheidsgehalte die spreuken.
Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren, uit het kaf en van de resten de mensen uit het westen.
Over noord en zuiderlingen wordt niets gezegd maar zal ook wel minder wezen
Ja, twee concullega’s
Ze konden niet geloven dat je een 200 meter automatic diver hebt voor zo’n prijs.
Beiden hebben ondertussen een keuze gemaakt bij Meranom