Zoals de titel doet vermoeden. Zit ik met een probleem… of angst hoe je het ook wil noemen
Het zit zo
Sinds ik mijn Tudor gekocht heb komen mijn andere horloges niet meer aan de pols.
Op de 1 of andere manier durf ik mijn Tudor niet thuis achter te laten en wat anders te dragen… de horloges die achterblijven zijn dan ook niet het grote geld waard (100-250)
Ik zou inderdaad een kluis kunnen zetten in huis of in de bank er 1 nemen ( nog niet naar gevraagd hoe dit in zijn werk gaat)
Lijkt me ook niet zinvol om er maar 1 horloge in op te bergen… 🥲
Zijn er hier nog mensen die dit ervaren of ben ik echt de enige?
Mede door bovenstaande merk ik dat ik mezelf bedwing om een horloge van een duurder segment erbij aan te kopen.
Wacht ff: je bent wel bang dat ze thuis geklauwd worden, maar dat je op straat een knal op je kop zou krijgen in ruil voor je horloge is (nog) geen zorg?
Zou hij thuis niet veiliger zijn dan om je pols? Hoor het de laatste tijd zo vaak dat mensen op straat overvallen worden met dure horloges dat ik eerser bang zou zijn het te dragen
Ik heb dit alleen met erfstukken, emotionele waarde. Horloges zijn gewoon dingen, ik hecht niet veel aan vervangbare materiële dingen, ben verzekerd. Hoop nooit een inbraak mee te maken, het idee dat er ongewenst tuig in je huis was…
Kijk nog wel even na wat je inboedelverzekering dekt en of ze speciale eisen stellen aan het opbergen van dure sieraden.