Hebben jullie dit ook?

G’avond HF,

Zoals de titel doet vermoeden. Zit ik met een probleem… of angst hoe je het ook wil noemen

Het zit zo :point_down:
Sinds ik mijn Tudor gekocht heb komen mijn andere horloges niet meer aan de pols.
Op de 1 of andere manier durf ik mijn Tudor niet thuis achter te laten en wat anders te dragen… de horloges die achterblijven zijn dan ook niet het grote geld waard (100-250)

Ik zou inderdaad een kluis kunnen zetten in huis of in de bank er 1 nemen ( nog niet naar gevraagd hoe dit in zijn werk gaat)
Lijkt me ook niet zinvol om er maar 1 horloge in op te bergen… 🥲

Zijn er hier nog mensen die dit ervaren of ben ik echt de enige?

Mede door bovenstaande merk ik dat ik mezelf bedwing om een horloge van een duurder segment erbij aan te kopen.

Groet, P

3 likes

Wacht ff: je bent wel bang dat ze thuis geklauwd worden, maar dat je op straat een knal op je kop zou krijgen in ruil voor je horloge is (nog) geen zorg?

17 likes

Zou hij thuis niet veiliger zijn dan om je pols? Hoor het de laatste tijd zo vaak dat mensen op straat overvallen worden met dure horloges dat ik eerser bang zou zijn het te dragen

1 like

Dan denk ik dat je horloge te duur is voor je.

Overigens heb ik wel een kluisje bij DNK. Maar heb genoeg horloges thuis liggen en wissel graag af. Maar heb liever geen 20 horloges thuis.

8 likes

Op de 1 of andere manier wel…
En👇
Ik woon niet in een stad oid en als ik daar rond loop dan loop ik er niet mee te koop…

1 like

Als het al je zorgen weghaalt voor een paar tientjes per maand denk ik daar anders over.

Doen!

3 likes

Als bezit je angst oplevert, kan je het beter wegdoen.

10 likes

:popcorn:

Wat een helden op HF :rofl:

4 likes

Ik heb 2 krokodillen op zolder, Bassie en Adriaan, ze krijgen 1 keer in de week eten. :grinning:

3 likes

Ik heb het liever omgekeerd. Het is niet dat ik spectactulaire plekken bezoek :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Jij gaat vaker dan ik. Mijn laatste keer was 17 feb :thinking:

1 like

In dorpen zijn er ook genoeg mensen die er op letten :wink:

Ik zou me geen enkele zorgen maken …

Een goede verstop/bewaarplek thuis voor 1 horloge lijkt me toch geen probleem?

1 like

Ja. Ik wil ook geen horloges thuis hebben liggen omdat ik er zenuwachtig van word.

Dit is mijn 1ste dure…

Morgen dan maar eens wat info vragen.

Dat is nou net niet de bedoeling.

Waarom zo’n reactie? Dit is een oprecht iets waar ik graag anderen hun mening/tip over wil krijgen…

Er is hier rond de kerktoren weinig te zien geloof me. En ik ben me bewust dat ams het drukker is dat ik er alert op ben om zelf uit te kijken :blush:

1 like

Dat zou mogelijk zijn maar toch…

1 like

DNK. Niet te duur en geen zorgen

1 like

Uiteindelijk is alles van waarde weerloos.

1 like

Ik heb dit alleen met erfstukken, emotionele waarde. Horloges zijn gewoon dingen, ik hecht niet veel aan vervangbare materiële dingen, ben verzekerd. Hoop nooit een inbraak mee te maken, het idee dat er ongewenst tuig in je huis was…

Kijk nog wel even na wat je inboedelverzekering dekt en of ze speciale eisen stellen aan het opbergen van dure sieraden.

1 like