Jaeger uit de Koelkast
Tegenwoordig is het allemaal tegen elkaar op en willen ze allemaal zohard mogelijk uitpakken met hun horloge of hun dure auto die ze van de mama en de papa gekregen hebben.
Tis echt een kutmentaliteit, ohja ben ook 21
Voor jou word hij net dat tikkeltje groter
Gaat over mijn polsomtrek he jongens
Ik heb nog altijd plezier van horloges; kijken, genieten, soms hebben, verkopen, flipperen, andere liefhebbers leren kennen en meer!!
Gewoon genieten!!!
Zelf neig Ik af en toe naar de Microbrands, niet waardevast qua geld, wel qua smile!!!
Verdomme is m’n Rado met 2892 kapot… Luxe probleem!!!
Je mag er wat van vinden hoor, tis echt niet dat ik huilend op de bank zit.
Maar ja ik deelde gewoon mijn visie op de hobby.
Ik betaal gewoon mn eigen huur een leef net zoals andere 21 jarigen heb toevallig gewoon budget weten te creëren voor horloges.
Jij bent aan niemand hier verantwoording schuldig, hoor.
Heerlijke hobby!!! Telkens weer nieuwe horloges op mijn wish-list, en maar door blijven zoeken, zoeken en zoeken
Ik moet wel zeggen dat het goedkopere segment mij nog steeds heel goed bevalt, en er is maar mijn mening erg veel keuze.
Als ik met horloges van duizenden euro’s dit zelfde flippergedrag zou hebben…
Ik geniet nog volop van de hobby.
2 weken geleden nog naar rome geweest om een Rolex op te halen die ik al lang wilde. Zo vervelend is de weg er naar toe dus niet.
Wel ben ik voortaan dermate verpest dat ik van de “goedkopere” horloges niet meer zo kan genieten. Daar zullen jullie best wat van vinden maar het is nou eenmaal zo.
Edit: dat lieg ik. Ik heb 2 square G-Shock die ik gaaf vind!
Is wel herkenbaar tekens heb ik ook zo’n periode dat het me allemaal niet meer zo boeit. Maar telkens weer is er iets wat het vuur weer aanwakkert. Het komt en het gaat…
Haha nee ik was uit eten.
En ik heb genoeg shit in mn leven gehad dat ik het maar met een korreltje zout neem, maar dat hoef ik hier niet te delen.
Haha ik heb net wat glaasjes pinot op dus ik geniet vollop van mn weekend
Morgen om stipt half 5 s’ochtends weer in de auto naar de UK , Fun Fun Fun!
Heb sinds gister mn Amphibian op een Horween Dublin Olive bandje van Hans @slls en het horloge is gelijk tien keer mooier dan op die stugge Blauwe Haai !
Nu gaat de Vostok pas ècht veel draagtijd krijgen.
Als een kind zo blij, over lol gesproken
Daar heb ik geen 7K voor nodig
Nieuw bandje kan een horloge echt nieuw leven in blazen!
Horloges is geen hobby voor mij maar meer een liefhebberij.
Ik hobby er niet mee. Geld win ik er ook niet mee en ik bezoek geen beursen en of samenkomsten. Het is puur voor mijzelf een lief’hebbe’rij.
Wordt ik het beu? Niet echt. Auto’s hetzelfde. Echter door afschrijving, ongunstige toekomst en opzichtigheid ben ik daar wat voorzichtiger mee.
Hobby is meer een favoriete bezigheid. Zoals gamen. Of sport.
Nee gaat niet over dat ik geen extra budget wil vrij maken voor een horloge.
Meer een kleine rant over hoe ik nu de hobby ervaar.
Dat is misschien een bete omschrijving!!
Ben er gewoon graag mee bezig.
Zit niks van mama en papa bij mattie:joy:. Gewoon ondernemen en risico’s nemen.
Goed dat ik m dus al heb
En afrekenen met 20jes?
Na anderhalf jaar Apple Watch ben ik weer volop bezig… en het is nog steeds leuk!
En tja… 6-7k moet je toch niet per de aan een Rolex uitgeven?