Als je nou die 7k gespaard had voor een Rolex stapten de vrouwen vanzelf op je af
Daar ben ik het levende bewijs van. Klein, kaal, dik en lelijk maar een leuke vriendin omdat ik rolex draag.
Dat had ik gelukkig toch wel. Ik denk dat Rolex alleen maar had afgeschrokken waar ik ging stappen⦠Een beetje alsof je met een Lamborghini aankomt bij een fietsenbeurs, niet echt het juiste publiekā¦
Volgens mij ziet niemand horloges. Heb nooit iets gehoord over welk horloge dan ook wat ik draag.
De stijgende prijzen van Rolex hebben ook een voordeel.
De stap naar een echt mooi horloge zoals een Lange 1815 komt dichter en dichter lol
[quote=āChillekasper, post:65, topic:237878, full:trueā]
Ik heb nog super veel plezier met mijn hobby!
Maar jij bent dan ook een echte liefhebber en gaat je eigen weg.
Ik denk dat er ook heel veel HF vrienden zijn -met een min- of meer bescheiden collectie- die zich vermaken met dat gewauwel over de opgeklopte merkwaanzin met gigantische bedragen.
Maar het handelen met zaken in je hobby, of het nu postzegels zijn, meubels, fietsen of horloges zijn, staat natuurlijk een ieder vrij.
G*dver. Ik ben lang, knap, atletisch, heb de haargrens van een 12 jarige, en een Rolex. En ik heb een zeer middelmatige vriendin. Ik noem haar zelf altijd de Skoda octavia onder de vrouwen.
mooi man. Sterkte met de verkoop. Maar dan heb je in elk geval nog een Rolex.
Hier de New Mini op de bank zitten, niet zo leuk als het origineel en 2x zo groot
Met de jaren lijkt het of er een wide body kit op is gekomen, maar de lampen blijven hetzelfde en een upgrade naar xenon zag ze niet zitten.
Hoe verzin je het!
Als je voor die 7k niets kan vinden kan je misschien beter āhogeropā kijken in de voedselketen. Ga voor je grail
En inderdaad, neem een pauze; investeer de 7k die je nu op de plank hebt liggen. Laat het geld groeien. Je bent nog jong en wanneer de tijd rijp is heb je genoeg geld voor een echt speciale role⦠kuch horloge
Ja, dat denk ik ook! Je hebt uiteindelijk heel wat verschillende soorten van verzamelaars.
Wat een bullshit.
Heb 7k, maar kan niet kopen wat ik wil.
Dan een topic eruit dat je het geen zak meer aan vindt.
Gevalletje,
https://media3.giphy.com/media/6OmBkP8Cod6xi/giphy.gif
Als jij het zo ervaartā¦
Misschien bericht 42 terug lezen. Geeft wat meer context.