Goede bril kopen
Bij bv Thuisbezorgd kan je al heel lang met Bitcoin betalen!
Presbyopie heeft bij mij nog niet toegeslagen dus jouw website en de lijst van bitmymoney.com lezen lukt me nog prima zonder bril. Echter, ik zie op beide geen bevestiging dat ik in jouw bedrijf met bitcoin kan betalen. Sorry…
Ik bedoel het niet aanmatigend maar was gewoon benieuwd.
Grt. Marco
Maar bij hun in het dorp tijdens het kopen van bier nog niet…
Haha idd! Snap nooit hoe het mensen helpt tegen Crypto te zijn… Puur conservatief
Investeren in nieuwe horloges is op wat uitzonderingen na niet erg verstandig. Met sommige merken, en types is de kans klein dat je geld verliest, en met wat geluk wordt je horloge meer waard. De kans is redelijk aanwezig bij de stalen sportmodellen van Rolex, de PP Nautilus etc. soms lukt het ook goed met een limited zoals een Speedmaster Snoopy.
Factor geluk is als je bv vorig jaar een Daytona C voor de adviesprijs had kunnen kopen, of bv 3 jaar geleden voor een Batman had gekozen ipv een Polar terwijl het beide sportmodellen van Rolex zijn. Op de eerste kun je wat winnen, op de tweede zou je bij verkoop nu wat verliezen en zou je er nog wel een jaar of 7 op moeten passen om er uit te springen.
Wil je nu de komende 5 jaar serieus geld maken op horloges, stort je dan op vintage. Bv: Sub, GMT, Zenith Daytona. Deze gaan de komende jaren flink de lucht in (mits compleet en zonder schade), want de tendens gaat naar Vintage, draagcomfort (groot en dik is passé) en stalen sportmodellen, dus dit is een minimaal risico, en een zeer grote kans op flinke waarde stijging.
De grootste winst is natuurlijk dat je ze kunt dragen zonder dat het je geld kost.
Even voor de duidelijkheid als TO. Ik ben geenszins van plan te investeren in horloges maar deelde puur het artikel wat ik tegen kwam op Facebook!
Toevallig komt Crypto / Bitcoin ter sprake en daar heb ik nu wel wat in zitten met al wat wins. Staat nu op 1 k en heb beetje bij beetje bijgekocht om voorzichtig te zijn… Toch een vreemde en turbulente wereld. Nu ik zie hoe het werkt en dat het werkt ga ik wellicht nog wat meer erin knallen. Maar wel voorzichtig en niet teveel ineens.
Horloges is net als crypto.je hebt er een hoop van nodig om er rijk van te worden.
Als je 5 jaar terug een sub in de kluis had gelegd had je nu 1500? Winst. Wauw. Kei-leuk maar geen pensioen materiaal.
Dus je moet of heel veel centjes investeren en dan maar hopen dat je alles ook weer verkocht krijgt.
Of je wordt een grijze dealer en bewandel je langzaam het pad der miljonairs
Mijn antwoord was puur en alleen gericht op de vraag:
Heeft het zin om mijn geld in een peperduur horloge te investeren? Deze vraag is juist zo leuk op een horlogeforum. Bitcoins passen minder hier.
Dus over investeren in horloges:
Als je weet wat je doet, kan het, maar dat is met alle investeringen het geval. Flink verdiepen en tijd steken in marktonderzoek en tendensen. Ikzelf heb bv al 2x een klap geld gemaakt met 911’s, waar ik bovendien 17 jaar heerlijk van heb genoten, maar ook dat is onderwerp voor andere fora.