Heeft Horlogeforum een nieuw logo nodig?

Vond het wel een goeie en een uitdaging voor iemand die handig is. De winst? Jouw design op alle of veel toekomstige hfle horloges! Hoe cool is dat? Dan leggen we het voor aan het bestuur? Wie kan er een voorzetje geven? Moet dus mooi op de plaat staan :blush:

Of raak ik de ā€œgevoeligeā€ snaar van ons al prachtuge :thinking: logo

2 likes

En andere kleuren! Eigenlijk is alles enorm jaren 70 aan de vormgeving en niet in positieve zin. (Vast tegen een scheen geschopt, maar dat zij dan zo)

2 likes

Kan nog wel eens tricky worden:

https://www.horlogebanden.com

1 like

En dan gratis en voor noppes?
:grimacing:

:thinking:

Dat is wel heel slecht, En die slogen :joy:ipv neemt de tijd ā€œbij de tijdā€

Dat is het nadeel van lang lid zijn. Zoveel komt je bekend voor.

http://www.horlogeforum.nl/t/logo-van-horlogeforum/61405?u=marijn&source_topic_id=104258
4 likes

Kun je mooi doen bij de volgende alv

8 likes

Het mag inderdaad wel een stuk moderner, bijvoorbeeld met wat felle kleuren erbij.

Daarnaast mogen de regels voor nieuwkomers naar mijn mening wat strenger, bijvoorbeeld dat zij een tijd mee moeten doen in het reactiegedeelte voordat zij überhaupt een topic kunnen aanmaken, of het nu in het algemene deel of een ander deel is. Ik weet dat dit ook nadelen met zich meebrengt, maar de kwaliteit van nieuwe leden wordt er denk ik wel beter van.

2 likes

Hf en HB zijn van de zelfde eigenaar?

Deze discussie is al vaak gevoerd. Ik heb echter nog nooit goede argumenten gehoord waarom dit niet door wordt gevoerd…

Nee, geheel onafhankelijk van elkaar hetzelfde design gekozen, denk ik.

10 likes

Logo lig ik niet wakker van maar meer omdat bij het jaarlijkse ontwerp van jullie terugkomende klokkie het logo er niet op mag omdat men hem " te lelijk " vindt.

Nospang

Van mij hoeft er niets te veranderen.
En dat zeg ik als vormgever.
Neem bijv. Zwaluw lucifers al decennia lang het zelfde logo :+1:
Ik ben ook geen fan van bedrijven die om de haverklap een
aangepast logo voeren.
De HF styling is zeker niet hip of trendy, maar dat is juist de kracht.
Het is wat oubollig maar, lekker houden zo :+1:

10 likes

mss een kroontje of zo, nooit eerder gezien dus origineel

Het laatste wat de wereld nodig heeft zijn vernieuwde logo’s. If it ain’t broke… :wink:

3 likes

Kan er geen uurwerk worden gemaakt met ā€œHorlogeforumā€ erin verwerkt, welke daarnaast linksboven in de hoek telkens 360 graden aan het draaien is. Dat lijkt mij wel vet. :slight_smile:

Zoals deze Omega draait, maar dan een uurwerk welke aan het werk is en daarbij Horlogeforum erin verwerkt. In de rotor, of zo.

Het argument is vermoedelijk dat de eigenaar geen nieuw logo wil tot nu toe. Misschien verandert hij nog eens van gedachten. Van mij hoeft het niet.

Haha het heeft hier dus geen bestuur (gelukkig maar) enkel moderators.

Zwaluw heeft al een prachtig logo. Daar noem je nog eens een ā€œsuccesvol logoā€!

Blijkbaar vinden jullie allen het logo van horlogeforum wel goed zo. Nou prima toch? Dat was de vraag.

Enkel en alleen jammer dat we een logo of id missen die op het HFLE horloge kan worden geprojecteerd.

2 likes