Het staat ons toch vrij dit logo te ontwerpen en op het horloge te zetten. Het hoeft toch niet hetzelfde logo te zijn als van het forum.Wie weet haal je dan Henrik over.
Dat is helemaal waar! Misschien ons enkel daarop focussen!
Nieuw logo, nieuwe frisse kleurenā¦
Mag wel wat minder oubollig allemaal
Nee joh, dit is juist lekker knus.
Zo word ik de hele dag doodgeknuppeld met images images imagesā¦
and colour and colour and more colourā¦
HF is juist lekker rustig, houden zo.
Voor een ontwerp van een LE logo houd ik me uiteraard beschikbaar
Grt.
Fris kan ook rustig hoor. Heeft daar niets mee te maken.
Kleuren op HF zijn gewoon erg oubollig. Je kan ook met andere kleur combos een rustig maar toch frisse omgeving creeren
Mechanische horloges voor veel mensen ook. Ik hou wel van oubollig. Maar ja, ik ben zelf oubollig.
Ik moet zeggen, als nieuwkomer, dat het allemaal wel wat aan een update toe is inderdaad.
Het blijft een online platform, en daar zit nooit iemand stil.
Aan de andere kant⦠Ik stoor me niet aan het logo/de uitstraling, maar sommige dingen zijn wel wat onoverzichtelijk.
Maar dat is een andere discussie.
Is ook maar mijn mening he.
Denk dat het goed aansluit bij de gemiddelde rikketik ganger op het moment
Grapje, moet kunnen
Ik vind die Hansaplast kleur juist erg goed
Het zit in het warme deel van het spectrum en dat moet het wel hebben.
Grijsblauw wordt te koud brrrrr
En richting groen aahhh nee
En dank je welā¦
Niet verkeerd bedoeld.
Paginaās is bijvoorbeeld makkelijk om iets terug te kunnen zoeken, nu zit er zoān vreemd scrollding aan de rechter kant.
Het is ook gewoon wennen uiteraard.
Het is waarschijnlijk een kewstie van concurrentie? Er is nog niet echt een ander Nederlands horlogeforum waar je heen kan dat eenzelfde grootte heeft.
Absoluut.
Moet zeggen dat ik hier wel een āvertrouwens sfeerā vind hangen.
Ik heb een prachtige Breitling te koop op FB bij Horloge te koop & de manier van reageren & vreemde PBās word ik soort van onzeker van. Haal hem er liever af, zeg maar. Hier kan je zelfs een Horloge flipperren & die raakt niet kwijt. Maar dat doet er niks aan af dat het een soort van oubollig geheel isā¦
Komkommertijd? Wat een onzin topics de laatste tijd. Veel off-topic geneuzel ook. Ga eens naar buiten, het is lente! Of doe eens een review van je horloge of bandjes!
Ik ben ook al van 1984, en zou ook een nieuwe kop willen. Accept it.
Sluiten deze boel aub
Kijk, dat is nog eens een goed voorstel.
OK
Sluiten maar de boel.
We hebben hier idd geen behoefte aan hipster wishes.
Daar zijn trouwens andere sites voor
Neemt de tijd
nog geen maand lid en nu al commentaar dat het āouderwetsā is hier?
Met al de moeite die de man hier doet moeten we het gewoon Candideās horlogeforum noemenā¦