Heeft Horlogeforum een nieuw logo nodig?

Ik vind persoonlijk dat het logo wat saai is, dat klopt, maar in mijn ogen hoeft het niet per sé vernieuwd te worden. Het logo staat namelijk alleen maar bovenaan de website en verder wordt het nauwelijks gebruikt. Het is niet iets wat je op je t-shirts petten en horloges terug ziet. Dus is het niet zozeer aan vervanging toe, maar wat vernieuwing kan in mijn ogen ook zeker geen kwaad.

Maar wat ik denk; er zijn mensen die graag een ander logo zouden zien, ik zou zeggen maak een mooi logo! :thumbsup:
Als we dan meerdere logo’s hebben kan er altijd eventueel besloten worden om wel of niet van logo te veranderen. Maar dan moet er dus wel eerst een alternatief zijn.

Misschien komt er wat leuks uit, misschien niet. Maar dan is ook niks verloren.

1 like

Mag dat niet dan?

Oei, ben er zelf ook nog maar een maand of 2. Zal mij voortaan houden tot het ja en amen meneer :wink:

Er wordt gevraagd om een mening en die geeft hij. Ik neem aan dat ook hij het forum en de eigenaar respecteerd.

Doe ik ook. Maar betekend niet dat je soms niet kritisch mag zijn of een mening mag geven toch :slight_smile:

4 likes

Ik had het over rechten voor nieuwe gebruikers

Sluiten aub

nog niet zo heel lang geleden dat het Forum helemaal vernieuwd is. (op het logo na)

Daarbij komt nog dat naar warme kleuren op een beeldscherm kijken veel beter voor je ogen en tegen vermoeidheid is :slight_smile:.

1 like

Oranje is een prima kleur. En je krijgt Belgen er mee over de zeik, dat is ook een plus :wink:

1 like

Wij zijn hier voor het overgrote deel liefhebbers van mechanische horloges. Voor deze techniek vind ik het huidige logo veel te strak. Ik stel voor dat we een ouderwetser logo gaan ontwerpen, iets in een Barok stijl. Eigenlijk vind ik een forum en een website ook veel te modern…

1 like

Stel (want het is niet zo!), dat ik de eigenaar ben van het forum. Ik heb alweer lang geleden het forumgebouw opgetrokken, inmiddels af en toe ook weer verbouwd, de bezoekersregels opgesteld en ik heb ook op de buitengevel kenbaar gemaakt wat hier te doen valt. Toezichthouders houden de boel in de gaten: dat de bezoekers zich een beetje gedragen naar de normen van de regels. Ik heb daar zelf geen tijd meer voor.
Ik heb gemerkt, dat sommige bezoekers zich zeer betrokken gedragen. Zo betrokken, dat zij zich zo’n beetje verantwoordelijk gaan voelen voor het forumgebouw. En nu ook ongevraagd advies willen geven over wat er op de gevel staat van het gebouw.

Ik val nu weer uit mijn rol: Ik weet niet, hoor, of de eigenaar zulke ongevraagde adviezen op prijs stelt. We zijn maar bezoekers. Volgens mij moeten we ons niet met dit soort zaken bemoeien.

2 likes

1 antwoord NEEN, is dit een horlogeforum of gezeik clubje geworden?

4 likes

Yep, logo is goed zo.
Mike drop peace out :wink:

1 like

Yup lekker laten dat logo. Prima zo :thumbsup:

2 likes

Pff sluiten aub

1 like