Heeft iemand ervaringen met Sekonda?

Ik heb een paar dagen geleden een erg leuk horloge van Sekonda gezien, maar ik vraag me toch af of het wel een beetje fatsoenlijke kwaliteit is, of dat de kwaliteit toch om te huilen is…
Het gaat om de Sekonda 3508

Ik vind zelf de kleur van de wijzerplaat erg mooi overkomen op de plaatjes en de look van een racing chrono spreekt me erg aan, maar ik weet niet of de kwaliteit wel wat is…
Vandaar dat ik het toch maar hier vraag, heeft er iemand ervaring mee of niet?
Het uurwerk dat erin ligt is een simpel japans quartz uurwerkje, niks aparts, maar het zit wel in een leuke verpakking :slight_smile:

Alvast bedankt voor jullie reacties :+1:

2 likes

Ken het merk niet. Maar moet zeggen dat hij er leuk uitziet. Leuke kleuren en mooie stalen band.

2 likes

Was ooit het exportmerk van Poljot in de Sovjet tijd, waren bv vrij groot in Groot Brittannië, tegenwoordig een Brits OEM merk, redelijk standaard chinese quartzhorloges met hun label erop. Geen idee wat voor kwaliteit het is maar dit horloge ziet er leuk uit!

1 like

Zie het merk wel regelmatig voorbijkomen in reclame krantjes etc.
Ken het niet persoonlijk. Ziet er leuk uit. Band zal wel ruk zijn.
Maar ja voor 65 euro geen geld!

1 like

Ik ken de vintage modellen ja, maar volgens mij heeft het huidige Sekonda er nog weinig mee te maken behalve de naam…
Ze zeggen dat in dit horloge en japanse quartz ligt, maar ze geven geen merk oid.
Ik denk dat ik hem gewoon bestel en eens zal kijken… Voor het geld kan het nooit zo slecht zijn lijkt me.

1 like

Ik zag hem op Nederlandse sites staan voor 150 euro… Is toch een behoorlijk prijsverschil met Ebay e.d.
Wat ik me dus afvraag, is hij vergelijkbaar met wat je voor 150 euro hier in Nederland aan kan komen of is hij het geld niet waard…

40 reviews op een rijtje

precies die. via amazon uk 65 euro of 75 en morgen in huis :slight_smile:

@vierport morgen in huis is alleen binnen de UK :wink: Dus duurt een paar dagen langer voor Nederland, maar goed voor Amazon heb je blijkbaar een Credit card nodig, maar er zijn zat sites te vinden waar hij 40 GBP kost…

Ik heb besloten dat ik hem gewoon ga bestellen zodra ik m’n Raketa heb verkocht, om zo toch weer wat geld vrij te maken ervoor… Anders wordt het zo’n bodemloze put :stuck_out_tongue: Blijven kopen kan ook niet…

Volgensmij voor die prijs best okay.

Zoals er al genoemd word, ik heb wel weinig vertrouwen in de band, zoals veel horloges in deze prijsklasse… Ach, leer zal hem niet misstaan :wink:

1 like

Doet me denken aan die Hamilton

Hier nog een leuke breitling Toptime :wink:
http://www.amazon.co.uk/Sekonda-Chronograph-Display-Stainless-Bracelet/dp/B0087D2EP6/ref=pd_sim_241_3?ie=UTF8&dpID=51TOq65XO8L&dpSrc=sims&preST=AC_UL160_SR102%2C160&refRID=0QNSWGXRYA1EWJ18RF3E

@NickW Wedden dat dat kan? Je moet alleen ook weer blijven verkopen :wink:

1 like

@vierport Haha ja klopt, de Pan Europ :wink: Daarom vind ik hem ook mooi denk ik…

@Sagehomme Hahah dat klopt, daarom verkoop ik ook zoveel horloges…

1 like

Ik ook… Enige manier om het ‘te kunnen betalen’ zegmaar :wink:

Bijna alles wat je in Nederland koopt is het geld niet waard. :wink:

2 likes

Mijn collega op het werk heeft een Sekonda. Ik heb hem nooit gehoord dat het horloge het niet doet. En het is niet zo dat ie er zuinig op is.
Dus volgens mij is het wel een goede klok.

1 like

Bedankt allen voor het meedenken etc maar ik heb besloten het toch maar niet te doen…
Ik kan beter even doorsparen voor een schitterende Seagull 1963… Dat is en blijft een schitterend horloge voor iets meer dan 100 euro meer… Anders blijven we bezig met ‘doorsparen’. :stuck_out_tongue:

1 like

Daar heb je een zgan skx007/009 voor en die zal echt wel beter zijn. Of een leuk monstertje, Orient etc. Vratislavia als micro ook bijna.

Maar deze ziet er wel mooi uit en looks gaat het voor mij om

1 like

Als ik hem had gekocht was het sowieso niet voor 150 hoor, hij is makkelijk aan te komen voor een 70 euro, maar we sparen toch maar even door… Paar horloges verkopen en er komt een mooie seagull 1963 :slight_smile:

1 like