Vaak geven mensen extra geld uit als het vakantiegeld gestort word. Ik weet er alles van. Bonussen zijn hier ook een voorbeeld van. Ik ben benieuwd of er iemand al bezig is zijn of haar vakantiegeld(of een deel daarvan) kapot te slaan op een horloge.
We hebben volgens mij allemaal een wishlist met een aantal horloges.
Nee, we gaan een nieuwe badkamer plaatsen.
Maar als ik het mag beleven ben ik volgend jaar 25 jaar bij dezelfde werkgever en mijn vrouw heeft al gezegd dat ik van de bonus maar iets moet doen wat ik leuk vind.
Nee, de vakantie centjes zijn voor de vakantie. Dit jaar zit ik 12,5 jaar bij dezelfde werkgever en ik krijg een bon van 100 Euro om uit te gaan eten… Liever had ik een gouden horloge gehad.
ik ben van plan een gedeelte van mijn vakantiegeld in de aanschaf van een nieuwe klok te gaan steken, ik zou in januari worden geopereerd, dit is uitgesteld, en staat nu gepland voor 21 april, aangezien ik daarna voor 12 weken het gips inga en daarna nog anderhalve mnd moet revalideren is de zomer alweer bijna voorbij, dus vakantie zit er niet in dit jaar, en omdat ik dan erg zielig ben is het leuk om mezelf dan maar te verwennen met een mooie klok uit de duurdere klasse.
welke dat gaat worden weet ik nog niet, er is zoveel moois, en ik heb natuurlijk tijd zat tijdens mijn herstel om eens te speuren en te kijken wat ik echt mooi vind.
natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van wat het gaat worden;)
Mijn vakantiegeld/bonus van dit jaar weet ik nog niet, misschien toch die Sinn 857 zoeken. Maar ik ben 16 jaar bij dezelfde werkgever die in het midden van een reorganisatie/verhuis zit waardoor ik nu al weet dat ik er ten laatste eind 2011 uit lig, kijk al uit naar die ‘gouden handdruk’, denk dat er dan wel iets duurder vanaf kan, misschien een rolex als ik eentje vind zonder benz handen en cyclops…
Ben de vriendin al aan het voorbereiden…
Ik krijg geen vakantiegeld, maar heb net de Pangaea in blauw besteld. Het horloge laat me niet los en omdat het in eerste instantie een Limited zal zijn heb ik het maar gedaan. Nu moet ik wel tot juni wachten…
zoveel moois, en ik heb natuurlijk tijd zat
tijdens mijn herstel om eens te speuren en te
kijken wat ik echt mooi vind.
natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van wat het
gaat worden;)
grt arie.
Doe niet zo vaag Arie, je weet allang welke het gaat worden!
Nee, we gaan een nieuwe badkamer plaatsen.
Maar als ik het mag beleven ben ik volgend jaar 25
jaar bij dezelfde werkgever en mijn vrouw heeft al
gezegd dat ik van de bonus maar iets moet doen wat
ik leuk vind.
Ah! Hier nog zo eentje!
In november 25 jaar bij de baas. Het meest interessante daaraan is de bonus.
Ik heb bij de vrouw bedongen dat er toch wel een substantieel deel ervan uit moet gaan naar een mooie klok zodat ik aan mij pols kan zien waar ik 25 jaar voor heb moeten zwoegen.
zoveel moois, en ik heb natuurlijk tijd zat
tijdens mijn herstel om eens te speuren en te
kijken wat ik echt mooi vind.
natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van wat
het
gaat worden;)
grt arie.
Doe niet zo vaag Arie, je weet allang welke het
gaat worden!
ach ja maarten ik weet het, maar ik kan net zo veranderlijk wezen als het weer hoor:D en er is zoveel moois te koop, dus wie weet wat ik nog tegenkom;)