Heeft iemand zijn vakantiegeld uitgeven aan een horloge de laatste 13 jaar ? 🤣

Gelukkig maar.

Zo als elke jaar zeg ik tegen me zelf niet doen maar elke keer doe ik het toch dus er is een kans dat ik weer wat nieuws koop

Da’s een godsgeschenk, weten wat ze willen ipv “doe maar” en dan “tgoh eigenlijk mja” achteraf.

Hier ook zo. Soms een beetje te goed weten. :rofl:

2 likes

Hahah ja was het maar altijd zo’n feest, zou een hoop discussies schelen😅

Een bonus om met vervroegd pensioen te gaan? Dat wil ik ook! Where can I sign?! :open_mouth: :grin:
Ja, daar zou ik dan wel een horloge van kopen! Een vintage Heuer chrono! Maar goed, hier armoe troef. Ik ga binnenkort de duurste reis van m’n leven maken. Dus even geen geld over voor horloges. Hoewel…, toch stiekem wel een beetje aan 't kijken. :sweat_smile: :wink:

1 like

Ik geef t meestal hier uit… :smile::beers:

3 likes

…zeker. Nu kon ik er wel een goed horloge van kopen :wink:

2 likes

Verhuurt @Rolopalooza zijn huis als Air B&B?

2 likes

Neen, nooit gedaan!

1 like

Ja, @jeronimo, ik heb vorig jaar van mijn vakantiegeld een € 50,-- horloge

online gekocht. :smiley:

1 like

De spiegels maken het groter lijkend, het huis (=oudste truc in het boekje) :slight_smile:

1 like

Ik heb precies genoeg voor een horlogebandje, bij Ali :grimacing: :laughing:

Vakantiegeld?

boesch-710-costa-brava-de-luxe-55466040201656515057556856664569g

2 likes

Nah, @spekboy7, waarde heer Michiel Roskam, gewoon een tweedehandsje: een Pontiac **-horloge. :smiley:

Een Pontiac **-horloge dus. :smiley:

Past goed bij het oudste beroep uit het boekje… :smile:

1 like

Yup, lush women @lush (hotel)rooms … :stuck_out_tongue:

1 like

Kijk dat gezeur bedoel ik nu. Als je er een nieuw topic van maakt dan is er altijd een mierencoïtus die dan verwijst dat het onderwerp al bestaat… Dan start je hem weer op dan is daar ook weer commentaar op. Na 13 jaar zou een onderwerp best weer eens actueel kunnen zijn.:rofl:

6 likes

Kijk daar was ik dus ook benieuwd naar…

2 likes

Nou ik bedoel niet zozeer dat je een oud topic oprakelt. Maar dat je drie reacties citeert van drie jaar terug. Maar het maakt mij verder niets uit hoor. Vroeg me alleen af of je het zelf door had. Zo dus ff ontopic:

Ik geeft m’n vakantie geld niet uit aan een horloge dit jaar. Ik heb een nieuw matras gekocht.

2 likes