Je hebt me inderdaad aangestoken…
En ik ben weer aangestoken door de topicstarter Monaco
die mij overigens op mijn halve collectie heeft gebracht met zijn goede smaak
maar dat terzijde B)-
Bij een pledge van $215.000 voegt Nadim ook nog eens AR coating toe aan het saffierglas. De teller staat nu op $201.000 dus dat moet lukken.
Het wordt een steeds mooiere deal!
Candide Schreef:
Bij een pledge van $215.000 voegt Nadim ook nog
eens AR coating toe aan het saffierglas. De teller
staat nu op $201.000 dus dat moet lukken.Het wordt een steeds mooiere deal!
Dit was voor mij eigenlijk een deal breaker, maar ik besloot het toch maar te doen… Maar na dit nieuws ben ik pas echt enthousiast geworden
Even een snel rondje onder de backers, welke kleur gaan jullie kiezen?
Ik ga voor groen.
En voor de niet-backers natuurlijk de vraag welke kleur ze het mooist vinden.
Als ik mee doe (ben er nog steeds niet uit…) ga ik ook voor groen.
Ik zou voor de blauwe gaan.
Ik had dit draadje even gemist.
Heb opeens bedacht dat ik een vintage-achtige chrono naast alle automaten erbij wil en deze vind ik echt dik!
Ga me denk wagen aan de witte.
Mijn eerste keuze was zwart maar het gaat de groene worden!
Candide Schreef:
En voor de niet-backers natuurlijk de vraag welke
kleur ze het mooist vinden.
Ik vind blauw en groen wel mooi bij deze combi. Omdat ik groen vaak niet zo mooi vind bij horloges, maar deze een uitzondering is: zou ik voor groen gaan.
Candide Schreef:
Even een snel rondje onder de backers, welke kleur
gaan jullie kiezen?Ik ga voor groen.
En voor de niet-backers natuurlijk de vraag welke
kleur ze het mooist vinden.
Twijfel, twijfel, maar ik ga denk ik toch maar voor de voorzichtige keuze “blauw” ipv “groen”.
Het valt me nu pas op dat dit model geen tachymeter op de bezel heeft, dat verwacht je toch wel bij een chronograph
Ja was mij ook opgevallen. De Tudor Heritage Chrono heeft hem ook niet trouwens.
Monaco Schreef:
Het valt me nu pas op dat dit model geen
tachymeter op de bezel heeft, dat verwacht je toch
wel bij een chronograph
Ik ben juist blij met deze keuze!
Zojuist een e-mail gekregen van Nadim.
De Helgray Silverstone is het op drie na meest succesvolle horloge Kickstarter project, zo vertelt hij. Met een $228,678 pledged van $20,000 goal verbaast me dat niks. Het is ruim tien keer zo veel als gehoopt/verwacht etc. Gaaf hoor!
Nu kan het grote wachten beginnen…
Net toen ik de knoop had doorgehakt om er een aan te schaffen (ik kan altijd zo slecht kiezen…), was het kickstartproject afgelopen. Nou ja, misschien is de Aevig een mooi alternatief voor me.
Ik zou het Stuckx Bull project eens in de gaten houden.
Candide Schreef:
Zojuist een e-mail gekregen van Nadim.
De Helgray Silverstone is het op drie na meest
succesvolle horloge Kickstarter project, zo
vertelt hij. Met een $228,678 pledged van $20,000
goal verbaast me dat niks. Het is ruim tien keer
zo veel als gehoopt/verwacht etc. Gaaf hoor!Nu kan het grote wachten beginnen…
Ben toch benieuwd of het bij mij goed gaat. Las het volgende bericht:
but there are still about 30 backers who haven’t successfully paid. It’s typically due to changing or canceling the credit card that was linked to the Amazon account. Please check your email as Kickstarter will send a notice every 48 hours for a week with instructions on how to complete your payment
Geen idee, er is bij mij nog niks afgeschreven (opzich natuurlijk ook niet gek met een creditcard), maar ik heb ook geen bevestiging gehad dat het afgeschreven gaat worden.
Dit is mijn eerste keer dat ik mee doe aan Kickstarter en iets koop via Amazon. Geen nieuws goed nieuws? Of mis ik iets? Mijn junkmail folder is leeg dus daar heb ik ook niks ontvangen.
boeing767 Schreef:
Dit is mijn eerste keer dat ik mee doe aan
Kickstarter en iets koop via Amazon. Geen nieuws
goed nieuws? Of mis ik iets? Mijn junkmail folder
is leeg dus daar heb ik ook niks ontvangen.
Ik zou ze gewoon n pb of email sturen.
marnix.moed Schreef:
boeing767 Schreef:
Dit is mijn eerste keer dat ik mee doe aan
Kickstarter en iets koop via Amazon. Geen
nieuws
goed nieuws? Of mis ik iets? Mijn junkmail
folder
is leeg dus daar heb ik ook niks ontvangen.Ik zou ze gewoon n pb of email sturen.
Ja had ik al eerder gedaan, maar blijkbaar heeft hij het te druk of boeit 1 persoon niet. Gisteren nog even goed gekeken. Blijf het gek vinden. In Kickstarter staat er nergens een verwijzing naar Amazon. In Amazon zijn heb ik geen gekoppelde creditcards en geen orders, maar als je naar een losse module van Amazon gaat dan zie ik wel dat ik betaald heb… Ik snap het niet meer, maar blijkbaar heb ik wel betaald