Helgray Silverstone - nieuw Kickstarter project van Helgray

Je hebt blijkbaar betaald en geen bericht gekregen dat de betaling niet is binnen gekomen, dus niks aan de hand toch?

Zoals Nadim al schrijft, komt het niet lukken van betalingen door tussen het moment van ‘backen’ en het worden afgeschreven van het geld, je de creditcardgegevens bij Amazon hebt veranderd.

Als je dat óók nog eens niet hebt gedaan, zou ik rustig afwachten, dan moet het goed komen. :slight_smile:

Het moment is daar, de kleur kan worden uitgekozen!

Soort Lingo; groen! groen!

of toch blauw?

Succes met kiezen allen…

Mooi horloge…zeer nette prijs

Absoluut. Zeker met al die behaalde stretch goals een koopje.

Candide Schreef:

Het moment is daar, de kleur kan worden
uitgekozen!

Soort Lingo; groen! groen!

of toch blauw?

Succes met kiezen allen…

Na even te hebben getwijfeld (voor groen), ben ik toch maar voor mijn oorspronkelijke voorkeur gegaan, blauw! :smiley:

Verrassend wat mij betreft, de uitslag van de kleuren:

BLUE : 29%

GREEN : 25%

BLACK : 23%

WHITE : 23%

Gezien de aangegeven uitlevering (juni) moeten ze bijna komen! ben benieuwd!

Ik ben ook zeer benieuwd! Mn eerste groene klok :sunglasses:

Voor wie even wil lachen…

Check de commentaren op de vertraging van een week op de levering.

https://www.kickstarter.com/projects/helgray/helgray-silverstone-the-60s-racing-chronograph-wat/comments

Even op de K linksboven klikken, dan krijg je geen filmpje en kom je op de gewone pagina

Voor de niet-ingewijden in Kickstarter projecten, een horloge Kickstarter project met één week vertraging afleveren terwijl je 11 keer zo veel klokjes moet leveren dan wat je backing goal was, is een wereldprestatie.

Op Kickstarter wemelt het van de (horloge) projecten die enorme vertraging oplopen, ook als slechts de backing goal (of iets meer) wordt gehaald…

Ik ben er blij mee!

De bruin leren band is ook heerlijk. Al gaat die er pas over een paar maanden op.

6 likes

Ziet er goed uit!

1 like

Zo je hebt hem al! Dan zal de mijne (zelfde kleur overigens) ook wel binnenkort op de deurmat liggen. En daarna op het blauwe gedeelte haha!

Echt een gave klok! Waarom heb je er al afscheid van genomen voor ontvangst?

Ach je kent het wel, er gebeurt veel in een collectie in een half jaar, laat staan in negen maanden… Althans in mijn collectie wel haha :wink:

Tsja… Ik ben voornamelijk bezig met een groeiende en diverse collectie. Groen had ik nog niet, en ook geen chrono met 2 subdials en een datum op 6… Maar volgens mij kan je het zo specifiek maken als je maar wilt en nooit uitgekocht raken :laughing:

@tjeerd touche :wink:

Haha, ik deel je neurotisme, moest erg om je stressbeschrijving lachen.

Lekker hoor! Leuke retro chrono! Gefeliciteerd!

1 like

Wow, ziet er mooi uit die groene, misschien had ik achteraf toch de groene moeten bestellen. Nog een dagje geduld zo te zien :wink:

Weet iemand hoe het zit met de invoerrechten? Krijg ik er een acceptgiro bij ofzo? Ik heb nog nooit iets buiten de EU besteld (op goedkope China producten uitgezonderd).

Ik moest uit India afrekenen bij de bezorger en cash graag!
Had ik natuurlijk niet en moest toen nog een dag wachten (2e levering)
Dus als je het meteen wil hebben zou ik wat cash achter de hand houden.