Op mijn doosje stond dat de waarde 100 dollar is. Weet niet of dit daarmee te maken heeft maar ik hoefde geen importkosten te betalen. Hopen dat ik niet nog een rekening krijg…
dan zou je inderdaad geen importkosten betalen.
Mooi van de verkoper want als er iets misging met de levering had hij hem maar voor 100 verzekerd.
Het blijft een rekensom: hoeveel het je kost wanneer het misgaat versus hoeveel extra kopers het je oplevert als zij geen importheffingen hoeven betalen. Ik snap zijn keuze wel.
Mooi ding, vraag me alleen af waarom ze al zoveel te koop worden aangeboden internationaal? Is het toch In het echt een tegenvaller?
Proficiat,! Niet mijn kleur, maar mooie klok.
Bedankt voor de reacties, toen ik thuis kwam vond ik inderdaad een briefje van de PostNL dat ik mijn pakketje kan ophalen en een bedrag verschuldigd ben van 29,82… Minder dan ik had berekend op de site van de douane dus blijkbaar is er inderdaad door Helgray een lager bedrag opgegeven, ik vind het allemaal best
Toch behoorlijk willekeurig dat dit jou €30 meer kost dan.
Al moest ik vorig jaar 4 tientjes afrekenen voor een ander klokje uit Australië. Blijft een gelukje lijkt het op.
Ja apart… Sowieso vond ik het vreemd dat jij je klokje al 4 dagen hebt, tot zover ik weet had hij alles in 2 dagen tijd verstuurd… Ik kan me best voorstellen dat er dan 1 of 2 dagen verschil tussen zit, maar dit verschil is toch een stuk groter… Volgens mij gaan er toch genoeg vrachtvluchten vanuit Canada.
Ja vind ik ook vreemd. Al las ik op WUS dat de blauwe en groene versies als eerst verzonden waren.
Hoe bevalt die bij jou?
Nog niet ontvangen, was gisteren niet thuis. Wordt gok ik morgen pas
ik lees op WUS voornamelijk negatieve berichten, dat de dial erg plat is, dat de kast afwijkt van het prototype, dat de push buttons veel kleiner zijn, dat de case veel dikker is (13mm vs 11mm), dat de lugs erg kort en gebogen zijn, dat ie gewoon niet lekker draagt, ik zie ze ook massaal worden gedumpt op watchrecon
Ik kan me wel vinden in bepaalde punten, met name de afstand tussen de pushers en de bezel. De lugs vind ik wel lijken op de advertentiefoto’s. De gekromde lugs vallen ook bijzonder goed om mijn kleine polsen.
Hee kalm aan vriend, de mijne moet de markt nog op
De jouwe heeft als bonus een lekker pisluchtje, die raak je zo kwijt hoor
Nu een dagje in bezit, maar ik ben er wel erg blij mee! Mijn vriendin vond het veruit de mooiste horloge in mijn collectie, deze mening deel ik dan weer niet, maar goed iedereen zijn smaak
Het enige wat in mijn ogen een beetje afbreuk doet aan het geheel is de hoogte van de kast. Het stort mij niet, maar het had wat chiquer geweest als hij wat minder hoog geweest was. Het enige wat mij opviel was dat het stalenbandje beschadigd was (zie foto)?!? Het beschermfolie zit er nog, geen idee of dit gewoon komt door het plastic, maar ik was voorlopig niet van plan deze band te gebruiken.
Het lederen bandje ziet er goed uit en is lekker soepel, alleen irriteer ik mij aan de vlindersluiting. Ik hoopte deze sluiting te kunnen veranderen, maar ik gok dat dit lastig gaat worden aangezien de sluiting niet los te schroeven valt (iemand tips of suggesties)?
Proficiat! Stoere uitrusting zo.
de groene komt eraan. Zal uiteraard foto’s plaatsen als ie op de deurmat valt !