Damn!
Dat de quartz een quartz is (âŠgoh?), daar heb ik echt totaal geen moeite mee in dit geval, er zit geen Swatch uurwerkje in ofzo. Is echt wel een serieus uurwerk. De cijfers staan ook op mijn Sinn plaat, dat went snel.
Damn!
Dat de quartz een quartz is (âŠgoh?), daar heb ik echt totaal geen moeite mee in dit geval, er zit geen Swatch uurwerkje in ofzo. Is echt wel een serieus uurwerk. De cijfers staan ook op mijn Sinn plaat, dat went snel.
wat een plaatjes
De blauwe automaat.
Mooie rustige wijzerplaat, toch een leuke kleur. Daar komt bij dat ik de Colt nog nooit wat heb gevonden, maar dat deze brushed bezel hem gewoon mooi maakt.
Veel mooier dan de Sinn.
Trouwens, als de blauwe superquartz er met een rustiger plaat was zou ik die nog eerder nemen.
Ik heb dat met 10.000 horloges. Maar oke, als je die Sinn echt zat bent dan moet je dat doen. Als het eenmaal kriebelt dan is er vaak geen weg meer terug, zo leert het verleden althans.
Buiten die reden kan ik geen enkel zinnig en overtuigend antwoord verzinnen waarom je wel voor de Breitling zou moeten gaan.
Hahaha, ja hĂš echt! Maar @Marc_B1 mag het proberen natuurlijk. Echter mijn keus is en blijft beperkt tot de vier die ik in de OP heb omschreven.
Quartz in een Breitling is het voor mij gewoon net niet. De enige reden waarom iemand voor Quartz zou gaan in het geval van de Colt is omdat die goedkoper is. Short term gain, long term pain. Uiteindelijk wil je gewoon mechanisch.
Nee hoor
De superquartz van Breitling is een fantastisch uurwerk. Met quartz is werkelijk niets mis. De batterij gaat zeker 8 jaar mee.
Je gaat toch geen Sinn verruilen voor een Brrrrrrreitling?
BrrrrâŠ
Quartz is leuk voor een horloge van een paar tientjes een casio of zo. Maar in een echt horloge hoort mijns inziens zeker een mechanisch uurwerk te zitten. Zeker bij een merk zoals Breitling met een rijke historie en heritage als het aankomt op mechanische horlogesâŠ
Vind het ĂŒberhaupt verwerpelijk dat grote Zwitserse merken nog Quartz uurwerken in een horloges gooien. Het was namelijk de âQuartz crisisâ in de jaren 70 die ervoor gezorgd heeft dat ze bijna failliet waren. Heeft vele Zwitserse horloge huizen de kop gekost.
We verschillen van mening, blijkbaar.
Nee hoor.
Zo heb ik berust voor een GS quartz gekozen. Ten eerste omdat het rustiger oogde en dunner was, maar dat je zoân ding elk moment netjes lopend uit de kist kunt trekken en de rest van je horloges er gelijk op kunt zetten is fijn.
Ralph wat doe je nu, de quartz army komt nu achter jouw aan
Interessant. Waarom dan een quartz boven een automaat?
Ik ben hem zeker niet zat. Zie wel af en toe horloges voorbij komen waarvan ik denk, sow(!)⊠en dat is nu dus ook het geval. Met als enige verschil tov. voorgaande keren dat ik er nu al een paar dagen mee bezig ben en ik meestal na een dag wel weer denk, âŠfuk it, er bestaat maar één Sinn!
Wij breken âs nachts in, en vervangen elk mechanisch uurwerk voor een chinees quartz uurwerkje.
I donât care.
âReal watches donât tick they glideâ - RLC
Ik ben het niet altijd met je eens maar deze keer dus wel!
âAls je jezelf begint te citeren weet je dat je grootheidswaanzin hebtâ - Logie
Haha gast dit is echt onzin eerste klas.
Zie mijn latere post en het antwoord van @anon11367652EV.
Dat zijn echt geen slechte uurwerken.