Niet slecht moet ik zeggen, inderdaad erg lompe wijzers en de band met dit soort schakels vind ik spuuglelijk, het geborsteld uiterlijk, de bezel en insert en de duidelijkheid van de wijzerplaat vind ik weer plus.
Had hem juist door gestuurd naar mijn broertje. Interessante klok!
Dikke klok. Ik hou juist wel van het stoerdere en stevige. Dat maakt hem wat sportiever. Dit horloge kan prima tegen een stootje op vakantie
Ziet er goed uit!
Jammer dat de versie met de zwarte datumplaat uitverkocht is…
Duiker? Dit is een ‘weightbelt’!
Na het artikel op Worn and Wound http://wornandwound.com/review/hands-helm-vanuatu/?utm_source=worn%26wound+List&utm_campaign=ad8a191399-112114Newsletter&utm_medium=email&utm_term=0_0966c2d484-ad8a191399-346960637&mc_cid=ad8a191399&mc_eid=6459587a07 is er blijkbaar een run op gekomen, want nu uitverkocht…
ik denk eerder dat de run is ontstaan door mijn topic hier
Haha, dat nan het natuurlijk óók zijn
Kreeg een email van deze club: zijn weer beschikbaar in pre-order met gratis verzending en wat andere bezel opties.
kreeg een melding van een nieuwe batch van 150 stuks die in de verkoop gaan.
vrijdag 13/11/20202 om 15h00 start de verkoop
blijft een vette beater…
Alles “uitverkocht” in de eerste minuut na de release. Ik was zo dom om eerst het bandje in mijn winkelmandje te steken… en het was al te laat.
Blijven refreshen dan maar omdat sommige orders niet volledig doorgevoerd worden? Inderdaad, er 3 keer naast gegrepen maar de 4de keer was het raak! Als alles goed gaat zou een splinternieuwe Vanuatu met zwarte date-window mijn kant op moeten komen.
De website lag een half uur na de release compleet plat trouwens.
Hoe waren de ervaringen voor mensen die bij vorige releases iets bij Helm besteld hebben? Was dit uitzonderlijk of gebeurd dit meer?
…en het ging dus niet goed…
Ik ontving net onderstaande mail.
Het zal wachten worden! Voordeel is wel dat ik ook elk ander model mag kiezen.
“ Unfortunately, due to website and shopping cart issues during the sale, we sold about 50 more watches than we actually have on hand.
We apologize that your order was among those that came through after the available inventory was already sold. We know that’s disappointing, and we do apologize. We’d like to offer two possible solutions:
- We can treat your purchase as a pre-order for the next run of the Vanuatu, Komodo or Khuraburi. We should have more of the Komodo and Vanuatu around January or February, and more of the Khuraburi in March or April.
- If you prefer, we can of course issue a full refund. “
Tegenvaller Ga je wachten, of wellicht op zoek naar een gebruikte?
ik denk dat ik ga wachten…
Ik heb geen zin om 100€ op te leggen voor een pre-owned
Geniale marketing en strategie dit. Gaat al verschillende relaeses op precies dezelfde manier. Heb een Helm, leuk ding maar naar mijn persoonlijke mening niet echt de hype waard.
Ja mij lijkt het ook dat dit iets beter georganiseerd kan worden…
Welk modelletje heb je aangeschaft? Nog steeds in je collectie?
Deze met een beetje geluk kunnen toevoegen aan winkelmandje toen ze in 2018 met een blauwe Khuraburi kwamen. In overleg laten leveren met de band van een vanuatu.
Nice! Ook een mooie combo met die band