Ik was benieuwd wie de eerste zo zijn die het budget zou verachtvoudigen. Die jongen heeft net zijn eerste baantje dus ik denk dat een Sumo en een Shogun nog even niet tot de opties behoren.
Ja dit is wel een optie inderdaad. Wel quartz.
Ja ga hem adviseren hier te kijken voor een aanbieding ergens ofzo.
Het zal je verbazen, maar dit is gewoon zijn bouw. Hij is geen spriet, maar 60 kilo kan die jongen echt niet kwijt zonder minimaal één been en één arm eraf te zagen.
Ik vind die vierkante versies ook nog wel wat hebben. Ik ga deze nog even inschieten.
Ja, dit had ik ook al geadviseerd. Ik vind het alleen wel lastig om nu een goede plek te vinden om die dingen te bestellen met de embargo’s op handel met Rusland. En moreel gezien misschien ook wat minder prettig om nu wat te bestellen in dat land.
On it.
Aragon Watches maakt hele dikke apparaten voor een kleine prijs, die ik zelf zeker zou kopen als ik wat grotere polsen had gehad.
Casio Edifice, 50mm staal die eigenlijk onder de Wet Wapens en Munitie hoort te vallen. Te koop bij de Horloge Gigant, hoe toepasselijk.
Had zn broertje ook al gezien inderdaad. Best mooi model, maar natuurlijk wel quartz bij een chrono.
@Draco_Laco, ik hoop je goed geholpen te kunnen hebben.
(= scroll naar boven voor mijn posting) Fijne avond.
Een combat sub van glycine is er in 46mm, die is echt belachelijk groot. Prijs is ook dik 500€ zie ik online, maar dan heb je verder wel wat je zoekt.
De Duro. Dacht ik ook aan. Wel quartz natuurlijk. Maar top beater. En lekker groot.
Hier overigens mooie informatie over waar je op moet letten bij budget Casio’s:
Deze man bespreekt exact wat ik bedoel met m’n waarschuwing over een te laag budget.
Ik dacht gelijk aan de koning onder de vierkante G-Shock: de GXW-56BB-1ER of iets goedkopere GX-56BB-1ER. Een mooie gebruikte is zeker online (bijv. via Vinted) te vinden.
Ik vind het altijd jammer dat de gemiddelde gebruiker hier schijnbaar weinig verstand heeft van horloges of begrijpend lezen, wat ik hier lees is simpel: ± €100, 44mm and up, liefst mechanisch… ff agiteren, hatsa
Denk dat je bij Invicta wel goede kans maakt.
Tsja, zoals gezegd, ik wil deze wel ruilen voor een Bossche Bol of zoiets. Hij mag hem ophalen, proberen en houden.
45mm, 200m WR, schroefkroon, automaat.
Topper!
Zoiets? In de huidige sale binnen budget.
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €88,93 61%OFF | SD1970 Steeldive Merk 44Mm Mannen NH35 Duikhorloge Met Keramische Bezel
@anon39410440HF, Ad Albert, probeer díe maar 'ns soepel onder je manchet te krijgen.
Degene die dát gelukt, is mogelijkerwijs écht een reuzengestalte, hahhahha.