Help, deze of deze?

Keuzes, keuzes, keuzes…

Met een schuin ook loer ik al een tijdje naar een Milgauss, deze dus

Daar zou mijn z.g.a.n. PO voor moeten wijken, deze dus

En uiteraard moet er weer wat bijgelegd worden.

Gevoelsmatig zeg ik dat de PO makkelijker te dragen is, in die zin dat de PO wat anoniemer is dan de Milgauss en dat vind ik wel een pre.

De Milgauss is m.i. van de Rolexen wel één van de horloges die het minst opvalt.

Voor- en nadelen van beide horloges zijn ook zeer welkom.

Wat vinden jullie…doen of niet?

1 like

Persoonlijk vindt ik dus de Milgauss anoniemer

2 likes

Beste van beide :ok_hand:t2:
Foto geleend van het forum.

3 likes

De Milgauss (zwarte wijzerplaat) is ook mijn lievelingetje. Ik heb dan ook alle begrip voor je twijfel. Maar die Omega is overigens ook niet te versmaden.
Lekker vaag antwoord.

2 likes

Ik vind ze allebei prachtig. even doorsparen anders? :slight_smile:

1 like

welke is trouwens het meest waardevast denken jullie?

1 like

Zo zie je maar weer hoe meningen kunnen verschillen :wink:

Vind de milgauss redelijk anoniem hoor. Mooie klok. Persoonlijk ben ik 1keer aangesproken. En dat was dan ook een liefhebber 99procent van de mensen valt het niet op. En dat is maar goed ook toch​:+1::+1::+1::+1:

1 like

PO houden, ik vind de millgaus maar niets

1 like

Dat is geen optie, wil aantal nu gelijk houden omdat anders het hek helemaal van de dam is.

:smiley:

1 like

Gelukkig wel toch :slight_smile:

1 like

De Milgauss is wel mooi maar maar ik zou de PO er niet voor weg doen.
Daarvoor iets teveel bling in de band. Wat ook weer krasgevoelig is.

1 like

PO natuurlijk!
Oogt veel mooier.

1 like

Milgaus

1 like

Mijn keuze : PO !

1 like

Heb je ook de Air-King nog overwogen? Ik vind deze Milgauss ook erg mooi, wil m graag nog eens in het echt zien, maar ik vind die secondewijzer zo jammer…

2 likes

De Milgauss zakt voor een Rolex wat sneller in waarde (sneller dan een Sub of GMT). Of het dan in de buurt komt van PO-afschrijving: dat niet denk ik.
Als je gebruikt koopt speelt dat niet veel meer.

Beide ontwerpen zijn bij niet-kenners niet heel erg bekend. Ik weet niet of je dat anoniem kunt noemen, het zijn beide natuurlijk wel uitgesproken horloges als je het vergelijkt met een bescheiden dresswatch. Tussen die 2 niet veel verschil denk ik. Ik denk dat een PO met oranje bezel meer opvalt dan deze Millgauss.

1 like

PO houden en van die +2k wat je overhoudt een andere leuke ‘nettere’ klok kopen.

Milgauss is gewoon niet zo mijn type

3 likes

Omega planet ocean houden en een tudor black bay erbij kopen?

3 likes