Help, deze of deze?

Ik heb de Milgauss GV gehad, en ook al is die met zn groene saffier best apart, het is beslist geen opvallend horloge.

Als je de Milgauss gebruikt koopt en niet teveel betaalt houdt hij die waarde wel vast, het is geen Rolex model dat het meest geliefd is en ook het verkopen ervan gaat wat minder snel dan een sub of GMT.

1 like

wat @Yak zegt.

Explorer is lekker anoniem voor een Rolex. En ja ben sinds een paar dagen zeer bevooroordeeld.

Alle gekkigheid op een stokje. Tussen deze twee de Millgaus.

2 likes

Ook een dijk van een horloge. Foto is van het internet.

4 likes

Explorer herkent een leek niet als Rolex,
Een goede kennis van me beweerde eens een hekel te hebben aan alles wat ook maar iets van een Rolex weg had,hij had liever zoiets als ik om m’n pols had(wijzend naar m’n Explorer):wink:

6 likes

De Milgaus doet me absoluut niets (zoals 90% van alle Rolexen)… de PO daarentegen vind ik een schitterende klok.

Voor mij een no brainer dus :wink:

2 likes

Zoveel mensen, zoveel meningen…

Zonder twijfel de milgauss. Zeker de afgebeelde versie. Draagcomfort is heel erg goed. :+1::+1:

Succes en geniet van je keuze

1 like

Ik heb hetzelfde gehad als jij en ik heb mijn PO weg gedaan voor de Millgauss GV met blauwe wijzerplaat…3 maanden heb ik hem gehad en weer weg gedaan en nu loop ik met een Speedmaster prof. en nog altijd denk ik aan mijn ontzettend mooie PO 8500 …wat een klok wat een klok…dus ik zou het niet doen…die PO is gewoon 1 van de allermooiste horloges…nu zit ik nog wel eens te twijfelen om mijn moonwatch weg te doen voor een PO 8500 (voordat die nergens meer nieuw te koop is ) maar zit ook wel eens aan een Submariner te denken…al met al altijd lastig ,maar nogmaals niet doen

1 like

is het trouwens een 42 of 45 variant ?

1 like

De 42mm.

ik had de 45 variant omdat ik die het mooist vond qua proporties …ja best aan de maat maar hij klopt wel vind ik…maar of het nu de 42 of de 45 is …wat zijn ze mooi…de mooiste PO ooit…ook de nieuwe PO uitvoeringen vind ik niet mooi

1 like

Rolex Milgauss, echt prachtig en niet te opvallend!

2 likes

Lekker de PO houden, die Milgauss moet je eerst 10 seconden bekijken voor je weet hoe laat het is, het enige duidelijke daaraan is de tekst en het kroontje.

1 like

De Mil is een mooier horloge dan de PO.
Maar er zijn natuurlijk nog veel mooiere horloges.

1 like

Lekker de PO houden. De Rolex vind ik nogal saai.

1 like

Ben niet zo’n Rolex liefhebber maar de Milgaus is echt prachtig.

1 like

Rolex is naar mijn mening net zo anoniem als elk ander horloge, er zijn maar heel weinig mensen die zien of uberhaubt aandacht besteden aan wat je smorgens om je pols heen vouwt, en als er dan toch mensen zijn die zien dat je een milgauss om je pols hebt, dan hadden ze ook echt wel gezien als het om een omega of panerai of breitling etc ging. Dus lekker kopen wat je mooi vind, je word er toch buiten de liefhebbers om hoogst waarschijnlijk niet op aangesproken. Maar dat is mijn mening…
En rolex is echt top kwaliteit en draagt super fijn.

2 likes

Zo heb ik de PO 8500 verkocht ten faveure van een speedmaster. Al geef ik je gelijk dat de PO 8500 echt een diijk van een klok is en indd misschien wel de mooieste moderne duiker die te krijgen is.

Gelukkig heb ik een sub om het gemis van de PO te verzachten

1 like

Mijn voorkeur is zeker de PO, wat een mooi horloge is dat.

1 like

Dat woord bestaat niet :wink:.

On topic: ik zou de PO houden. De Milgauss vind ik de minst mooie Rolex, vooral die gepolijste delen op de band zou ik mij aan gaan ergeren.

1 like

Ik zou zeker de PO houden.
Het is een beetje overdreven misschien om te zeggen dat ik de Milgauss lelijk vind, maar echt mooi kan ik hem ook niet noemen.
Het is een kwestie van smaak natuurlijk, maar over het algemeen doet Omega mij meer dan Rolex.

1 like