Dat is bij mij ook wel een minpunt.
Persoonlijk vind ik de po veel gaver.
Ik zou de PO houden. alleen al vanwege de achterkant… zo mooi!
PO voor mij!!!
Persoonlijk zou ik de PO houden, maar ik vind ze allebei prachtig. Ik heb de PO 8500 gehad, de Milgauss niet.
Voordelen PO:
- Omega is een minder ‘status symbool merk’ (kan natuurlijk ook een nadeel zijn, is persoonlijk)
- Heeft datum
- Universeler; gaat met alles samen
Voordelen Milgauss:
- Lichter
- Quick adjust (als ik me niet vergis?)
- Iets nieuws om de honger te stillen
- Houd iets beter zijn waarde
Zijn beide prachtklokken… succes met je keuze!
Koop of hou wat je mooi vindt. Persoonlijk zou ik de PO houden. Super mooie, dikke tijdloze klok. Maar van dat opvallen moet je even uitleggen. Ben je bang dat mensen je horloge willen jatten? Of dat ze iets van je denken ofzo? Lekker belangrijk denk ik zo.
Koop wat je mooi vindt en doe wat je leuk vindt. Schijt aan de rest.
De zwarte Milgauss is een erg anonieme Rolex waarmee je zelfs door arme wijken in Chicago kunt lopen zonder dat iemand je wil beroven van het ding. Daarbij draagt hij nogal zwaar vanwege de weekijzeren binnenconstructie. Speculatie zou voor mij de enige reden zijn om hem te kopen. Ik kies voor de PO 8500, wat ik een mooie duiker vind, en zeker niet over the top. Gebruikte PO’s (2500 en 8500) zijn redelijk stabiel in waarde en ik verwacht niet dat je daarop zult verliezen. Succes!
Prachtig horloge maar het blijft jammer van die Snowflake wijzer op die Tudors … is persoonlijk dingetje
Lastig. PO leuk maar een jong exemplaar schrijft wel veel af. Milgaus, zeker als hij niet helemaal nieuw is behoudt zijn waarde uitstekend, heeft een mooi verhaal, wordt meer waard, is door zijn maat en vorm erg goed draagbaar, kan wel door blijven gaan. Vind echter de Submariner beter vergelijkbaar met de PO. Wel mooi horloge trouwens die PO!